“احترام عظیم”: کولدیپ یاداو بازگشت ستاره پایتخت دهلی را می ستاید

دهلی کپیتالز (دی سی) اولین پیروزی خود را در IPL 2023 پس از شکست دادن نایت رایدر کلکته (KKR) با چهار ویکت در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی نو در روز پنجشنبه به ثبت رساند. پایتخت دهلی، کلکته نایت سواران را با 127 بازی اخراج کرد و در مجموع با 19.2 اور شکست داد. پیسر باتجربه ایشانت شارما با کسب دو ویکت در بازی مقابل KKR، بازگشتی به یاد ماندنی در IPL داشت. این بازیکن 34 ساله توانایی خود را در بازی بازگشتی خود در IPL در نزدیک به دو سال نشان داد و در طلسم چهار اور خود به سرعت 140 کیلومتر در ساعت رسید. او با نتیجه 2-19 به پایان رسید و به عنوان “بازیکن مسابقه” نام گرفت زیرا پایتخت دهلی با چهار ویکت و چهار تحویل کلکته نایت رایدرز را شکست داد.

“ایشانت با توپ بسیار دقیق بود. و همچنین وقتی با یک بازیکن باتجربه وارد زمین می شوید، اعتماد به نفس پیدا می کنید. او شرایط دهلی را به خوبی می شناسد و پیشرفت های مهمی را برای ما به ارمغان آورد. من برای او احترام زیادی قائل هستم زیرا او پس از چنین عملکردی چنین عملکردی را ارائه کرد. به گزارش دهلی کپیتالز، کولدیپ یداو، مچ‌پیچ دهلی کپیتالز، گفت که برای یک هفته حالم خوب نیست.

کولدیپ یاداو که ارقام 2/15 را ثبت کرده است، در مورد اهمیت پیروزی صحبت کرد و گفت که اولین برد در مسابقات همیشه برای افزایش سرعت مهم است.

او گفت: “اولین برد همیشه برای به دست آوردن شتاب مهم است. ما در برابر کوالکته نایت رایدرز خیلی خوب توپ زدیم. تلاش بزرگی از طرف ما بود که آنها را به 127 محدود کنیم.”

زمانی که مانیش پاندی و امان خان در جریان تعقیب و گریز تیم به‌سرعت سقوط کردند، فرنچایز دهلی در یک نقطه آزار بود. هنگامی که از کولدیپ در مورد همین سوال پرسیده شد، “ما در یک نقطه از بازی ویکت های پشت سر هم را از دست دادیم. اما ما خیلی تنش نداشتیم، زیرا تعداد دویدن های کمی وجود داشت. آکسار و لالیت بازی را برای ما تمام کردند. شما همیشه باید برای اولین پیروزی خود بجنگید و ما این کار را انجام دادیم.”

کولدیپ در مورد عملکرد خود در بولینگ گفت: “من واقعا خوشحالم که کمک هایم به تیم کمک کرده است. اگر خوب بولینگ کنم و تیم ما برنده نشود، عملکرد من مهم نیست.”

دهلی کپیتالز سرانجام پس از 5 باخت، پس از شکست کلکته نایت رایدرز در مسابقه شماره 28 IPL 2023 در ورزشگاه آرون جیتلی دهلی، از جدول امتیازات خارج شد.

اجرای دسته جمعی بولینگ، که در آن چهار بازیکن بولینگ هر کدام دو ویکت گرفتند، به DC کمک کرد تا KKR را به مدت 127 بازی کند.

سپس دیوید وارنر از جلو با خفاش با 57 گل بر 41 رهبری کرد و آکسار پاتل یک ضربه مهم 19* از 22 بازی کرد تا اعصاب خود را حفظ کند و پس از اینکه KKR مبارزه کرده بود تا مسابقه را به سیم بکشد، DC را از خط پایان عبور دهد. .

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله