آیا Shubman Gill می تواند رکورد IPL Virat Kohli را بشکند؟ راوی شاستری حکم عظیمی می دهد

راوی شاستری، سرمربی سابق هند، پول خود را روی شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز گذاشته است تا رکورد به‌ظاهر تسخیرناپذیر ویرات کوهلی در جمع آوری بیشترین دوندگی – 973 – در یک فصل از لیگ برتر هند را بشکند. در فصل 2016 لیگ، کوهلی، کاپیتان هند و رویال چلنجرز بنگلور، نزدیک به 1000 دوش با میانگین 81.08 دوش و بیش از 152 دوش جمع آوری کرد. در طول لیگ، کوهلی 4 صد و 750 را شکست.

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ از طریق #AskStar، شاستری گیل را به عنوان فردی که توانایی پیشی گرفتن از کوهلی را دارد، انتخاب کرد و افزود که باز کردن ضربات به دویدن های اضافی کمک زیادی می کند.

او (گیل) باید یک ضربه‌زن باز باشد، زیرا تنها در این صورت فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست می‌آورد. من احساس می‌کنم این سابمن گیل است، زیرا او در فرم خوبی است و همچنین به این دلیل که او در بالاترین سطح بازی می‌کند. بنابراین او این کار را انجام خواهد داد. تعداد زیادی فرصت برای گلزنی به دست آورید.

زمین ها خوب هستند، بنابراین اگر او بتواند 80-100 ران متوالی در دو یا سه اینینگ به ثمر برساند، در آن زمان فقط او 300-400 ران خواهد داشت.

به گفته من، شکستن رکورد بسیار دشوار است، زیرا 900 دویدن به علاوه بزرگ است، اما یک چیز این است که بت‌بازان افتتاحیه دو مسابقه اضافی و دو اینینگ اضافی دریافت خواهند کرد، بنابراین بت‌بازان افتتاحیه تنها در صورت امکان می‌توانند این رکورد را بشکنند. شاستری گفت.

جاس باتلر و دیوید وارنر به ترتیب با 863 و 848 دوش در جدول بهترین گلزنان تک فصل کهلی را دنبال کردند.

روز یکشنبه، گیل 2000 دوش را در IPL انجام داد.

گیل در 77 مسابقه در IPL تاکنون 2016 دوش با میانگین 32.52 و نرخ ضربه 126.24 به ثمر رسانده است.

بهترین فصل گیل سال گذشته بود، زمانی که او نقشی کلیدی در پیروزی تایتان‌های گجرات در اولین فصل آن‌ها داشت و 483 دوش در 16 اینینگ به ثمر رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله