آیا MS Dhoni پس از IPL 2023 بازنشسته می شود؟ نظر جالب هم تیمی سابق CSK

عکس فایل MS Dhoni.© BCCI/IPL

گمانه زنی ها در مورد بازنشستگی MS Dhoni از IPL جدید نیست. علیرغم اینکه 41 سال سن دارد، ویکت باتر همچنان در مسابقات T20 هند به عنوان بازیکن فعال است و حداقل در چند سال گذشته، انتظار می رود هر فصل آخرین فصل او باشد. از سوی دیگر، Dhoni – که CSK را به چهار عنوان IPL در سال‌های 2010، 2011، 2018 و 2021 رسانده است – همچنان جذابیت خود را با ضربه زدن‌های هیجان‌انگیز و دستکش‌های فوق‌العاده در پشت کنده‌ها گسترش می‌دهد. کیدار جاداو، بازیکن سابق تیم ملی هند، وقتی از او پرسیده شد که آیا تیم IPL او آماده بازی بدون او است یا خیر، گفت که این آخرین فصل او خواهد بود.

جاداو در حین انجام این حدس و گمان، سن دونی را دلیل آن ذکر کرد. وی افزود که تیم آماده بازی بدون او نیست.

نه CSK آماده است (برای بازی بدون MS Dhoni)، و نه هواداران برای زمانی که او زمان بازی بین المللی کریکت خود را فرا گرفت… من احساس می کنم این آخرین سال برای Dhoni در IPL و برای CSK خواهد بود زیرا او این کار را انجام خواهد داد. چند ماه دیگر 42 ساله می شود.»

Dhoni در فصل افتتاحیه IPL در سال 2008 به فرنچایز CSK ملحق شده بود. از آن زمان، او همیشه بخشی از تیم در IPL بود و دو نسخه را در سال های 2016 و 2017 که تیم محروم شد ممنوع کرد.

Dhoni که از IPL 2020 تعداد ضربات خود را کاهش داده است، تا کنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. میانگین نرخ ضربه زدن او در چهار مسابقه در دوره جاری 214.81 است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله