«آیا از سیستم می‌ترسی؟»: وینش فوگات سکوت کریکت‌بازان را در میان اعتراض کشتی‌گیران به #متو روو می‌پرسد.

کشتی گیران مشهوری مانند وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و غیره به خیابان ها ریخته اند و خواهان عدالت در مورد اتهامات آزار جنسی که علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) کرده اند، شده اند. در انتظار اقدام، کشتی‌گیران در خیابان‌ها خوابیده‌اند و از مقامات می‌خواهند تا علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI، به دلیل اتهامات مطرح شده درباره «من هم»، یک FIR تشکیل دهند. در حالی که ابرهای عدم اطمینان همچنان در حال ظهور هستند، وینش فوگات سکوت بازیکنان کریکت و تعدادی دیگر از ورزشکاران برتر هند را زیر سوال برده است.

وینش در صحبت با Indian Express حمله شدیدی به برترین بازیکنان کریکت کشور انجام داد و از آنها پرسید که چرا آنها در مورد این موضوع سکوت کرده اند وقتی که اغلب در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند و در مورد دستاوردهای ورزشکاران در مراحلی مانند المپیک یا کشورهای مشترک المنافع اظهار نظر می کنند. بازی ها.

“تمام کشور کریکت را می پرستند، اما حتی یک کریکت هم حرف نزده است. ما نمی گوییم که شما به نفع ما صحبت کنید، اما حداقل یک پیام خنثی بگذارید و بگویید عدالت برای هر طرفی باید برقرار شود. درد این است. من… چه بازیکن کریکت، چه بدمینتون، چه دو و میدانی، چه بوکس…”

او پرسید: “اینطور نیست که ما ورزشکاران بزرگی در کشورمان نداشته باشیم. کریکت بازان وجود دارند… در جریان جنبش زندگی سیاه پوستان در ایالات متحده، آنها حمایت خود را نشان دادند. آیا ما حتی اینقدر لیاقت نداریم.”

وینش متعجب بود که آیا این قراردادهای حمایتی است که بازیکنان کریکت و سایر ورزشکاران دارند که آنها را مجبور به سکوت می کند یا این “سیستم” است که از آن می ترسند.

“اما ما نمی دانیم آنها از چه چیزی می ترسند. من می دانم که آنها ممکن است نگران باشند که این امر می تواند بر معاملات حمایت مالی و حمایت از برند آنها تأثیر بگذارد. شاید به همین دلیل است که می ترسند خود را با ورزشکارانی که معترض هستند مرتبط کنند. اما من را ناراحت می کند. ،” او گفت.

“شما جلو می آیید تا به ما تبریک بگویید وقتی چیزی را بردیم. حتی بازیکنان کریکت وقتی این اتفاق می افتد توییت می کنند. آبی کیا هو گایا؟ (الان چی شده؟) اینقدر از سیستم می ترسی؟ یا شاید هم اتفاق عجیبی در آنجا رخ می دهد؟ (اونکه دال من بهی کالاهای، یه معن که چله هوم؟)، او افزود.

وینش دلشکسته گفت آنهایی که در این مورد حرفی نزده اند حتی دل هم ندارند.

لاگ کهته های کشتی گیران کا دیماگ گوتنو من هوتا های (مردم می گویند ذهن کشتی گیران در جای درستی نیست). اما من می گویم ما دیل (قلب)، دیماگ (ذهن) … همه چیز در جای مناسب است. سایر ورزشکاران باید بررسی کنند که ذهن آنها کجاست. دل تو اونکه پااس های هی ناهی(آنها قلب ندارند)،” او گفت.

گراپلر همچنین از کریکت بازان و سایر ورزشکاران خواست که در صورت کسب مدال برای کشور، اگر در این زمان ها نمی توانند از آنها حمایت کنند، از آنها حمایت نکنند.

او گفت: “شما عکس می گذارید، همکاری های تجاری می گذارید… نمی توانید یک پست بنویسید که باید برای ما عدالت برقرار شود. این تمام چیزی است که ما درخواست می کنیم.” «اگر ما در این دوران مبارزه مستحق حمایت آنها نیستیم، انشاءالله اگر فردا مدال گرفتیم – و برایش خیلی تلاش می کنیم – به ما تبریک نگویید. نگویید ایمان داشتید. در توانایی های ما چون تو این کار را نکردی – به همین دلیل است که اکنون به ما شک می کنی.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله