آکسار پاتل می‌گوید دیوید وارنر تلاش می‌کند اما این اتفاق برای او نمی‌افتد

آکسار پاتل، نایب کاپیتان دهلی کپیتالز احساس می کند که کاپیتان دیوید وارنر تمام تلاشش را می کند تا از جلو هدایت شود، اما اوضاع برای بازکن کهنه کار استرالیایی درست نیست. دی سی پس از اینکه سه شنبه شب در دهلی با شش ویکت هندی های بمبئی مغلوب شد، به چهارمین باخت متوالی خود در IPL ادامه داد. آنها بدون امتیاز در انتهای جدول به سر می برند. دهلی کاپیتالز در زمین فروزشاه کوتلا امتیاز 172 را به ثمر رساند که توسط قهرمان پنج دوره IPL در آخرین توپ تعقیب شد و روهیت شارما کاپیتان با ضربه کاپیتانی 65 بازی کرد.

با وجود اینکه وارنر در چهار اینینگ امتیاز 209 را به ثمر رسانده است، آکسار احساس می کند که استرالیایی نمی تواند بازی های تیم را به پایان برساند.

اگر در مورد دو یا سه بازی اخیر صحبت کنید، او تلاش می کند، اما این اتفاق برای او رخ نمی دهد. آکسار همچنین نشان داد که قهرمان استرالیایی در مورد اینکه چه زمانی لنگر را رها کند و چه زمانی به بولینگ حمله کند گیج می شود.

وارنر به خاطر ضربات آهسته‌اش در پاورپلی‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است و بازکننده 36 ساله در بازی روز سه‌شنبه با سرعت 108.51 امتیاز نیم قرن خود را به ثمر رساند. اگرچه استرالیا در چهار بازی سه نیم تن به ثمر رسانده است، اما آنها به طرز دردناکی کند بوده اند و یکی از دلایل عملکرد ضعیف فرنچایز دهلی در این فصل است.

وارنر در مقابل راجستان رویالز 55 توپ 65 با نرخ ضربه 118 به ثمر رساند، در حالی که در برابر لاکنو سوپر جاینتز، استوار توپ 48 توپ 56 را با نرخ ضربه 116 زد.

“وقتی پریثوی (شاو) با او ضربه می زند، او (وارنر) سعی می کند نقش لنگر را بازی کند. (و) هنگامی که ویکت ها از یک طرف می افتند، خوب نیست (برای وارنر) سعی کند از طرف دیگر حمله کند. خوب.

“حتی زمانی که او تلاش می کند، نتیجه نمی دهد. همه با او صحبت کردند – (سرمربی) ریکی (پونتینگ)، (شین) واتسون، دادا (سوراو گانگولی). گفتگو در مورد میزان ضربه او نیز مطرح شد. آنها نگاه کردند. در ویدیوهای او و او در حال کار روی آن است.”

با این حال، آکسار احساس می کند که همه چیز برای دی سی از دست رفته نیست و آنها باید یک چارچوب ذهنی مثبت داشته باشند تا به خود فرصتی برای حضور در پلی آف بدهند.

بعد از چهار باخت، دو راه برای فکر کردن وجود دارد – یکی این که شما عقب نشسته اید و فکر می کنید که در چهار بازی شکست خورده اید، میزان دوندگی ضعیف است و کسب سهمیه در خطر است، هیچ چیز خوبی وجود ندارد که از آن بیرون بیاید. او گفت.

از سوی دیگر، اگر نگرش مثبتی داشته باشید و به این فکر کنید که قرار است در مسابقه بعدی چه کاری انجام دهید، می‌توانید عملکردی را که می‌خواهید به ارمغان بیاورید. مهم این است که مثبت بمانید و این همان چیزی است که می‌خواهید انجام دهید. ما به صحبت کردن ادامه می دهیم.” آکسار که 54 توپ از 25 توپ به دست آورد، در مورد ضربه زدن خود نیز انتقاد داشت و گفت که می توانست در بازی ضربه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.

آکسار یک زایمان جیسون بهرندورف را با مچ دستانش برداشت و مستقیماً در میدان عمیق به سمت ارشد خان دراز کرد.

او گفت: “شخصاً، من معتقدم که این تقصیر من است. می‌توانستم آن 10 توپ آخر را به روش دیگری بازی کنم و این به جای ضربه زدن به عنوان اجبار در اور آخر، تعداد دویدن‌های بیشتری به حساب ما اضافه می‌کرد.”

اگر نتیجه بین 175-180 بود، بازی کاملاً متفاوتی بود.” آکسار در مورد تکنیک ضربه زدن بهبود یافته خود گفت: “اگر برای هند در سه فرمت بازی می کنید، پس این اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. بازیکنان ارشدی مانند ویرات (کوهلی) و روهیت (شارما)، هاردیک چند چیز را در مورد این طرز فکر به من گفت. درست.

“به عنوان یک بازیکن همه جانبه، وقتی 20-30 دوش را به ثمر می رسانید، فکر می کنید می توانید به شوت های بزرگ بپردازید. من این تفکر را تغییر دادم تا بازی را کنترل کنم و آن را تمام کنم. اینها تغییرات ذهنی بود که روی آنها کار کردم. از سری. سری لانکا، زمانی که دویدن را به ثمر رساندم، اعتماد به نفس پیدا کردم و این اعتماد به نفس است که به جلو کشیده شد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله