آن اینینگ “یک سال دیگر به من داد…”: MS Dhoni در ضربه فوق العاده ای که باعث ارتقای شغلی او در هند شد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان چنای سوپر کینگز، احساس می‌کند تیمش در بازی IPL در جاپیپور مقابل میزبان راجستان رویالز در شش اور اول شکست خورد، زیرا میهمانان در آن دوره دوندگی‌های زیادی انجام دادند. او همچنین 183 گلی را که در استادیوم ساوای من سینگ جیپور در مقابل سریلانکا در ODI در سال 2005 به ثمر رساند را یادآور شد.

با انتخاب خفاش، RR شروع فوق‌العاده‌ای داشت با Yashasvi Jaiswal (77 از 43) و Jos Buttler که در 8.2 اور، از جمله 64 مورد در شش اور اول، در روز پنج‌شنبه، یک استند افتتاحیه 86 دونده را گذاشتند.

دونی پس از باخت 32 ران گفت: “آنها کمی بالاتر از حد امتیاز کسب کردند. ما در 6 بازی اول تعداد زیادی گل زدیم. در همان زمان، ویکت برای ضربه زدن عالی بود.” بولرها در اوورهای میانی به خوبی توپ می زدند، اما بسیاری از لبه ها به سمت مرزها می رفتند، حداقل 5-6 به نفع آنها بود و این تأثیر داشت. آنها برتری داشتند و ما نتوانستیم شروع خوبی در بازی قدرت داشته باشیم. ما باید به عنوان کاپیتان به آنها می گویید که طول خوب چیست، اما در ابتدا ما چند مرز داریم و بعد از آن شما همیشه در حال بازی کردن هستید.”

دونی از جیسوال و دروو جورل که تا پایان 15 توپ را 34 کردند، به خاطر تلاش هایشان تمجید کرد. او گفت: “یاشاسوی واقعاً خوب ضربه زد، مهم بود که به دنبال توپ گیرها برویم و مهم بود که ریسک های حساب شده ای انجام دهیم. در پایان اینینگ ها، ژورل خوب ضربه زد، اما فکر می کنم شش نفر اول بود که از ما دور شد.”

متیشا پاتیرانا، پرتاب کننده سریع سریلانکایی، روز پنجشنبه برای دویدن رفت و 48 اور را از دست داد، اما دونی از او دفاع کرد.

“احساس کردم بولینگ پاتیرانا خوب است، او بد بولینگ نکرد. فکر می کنم کارت امتیازی نشان دهنده میزان خوب بازی او نیست.”

Dhoni که احتمالا آخرین IPL خود را بازی می کند، خاطرات خوش خود را از محل برگزاری نیز به یاد آورد. او گفت: “این یک مکان بسیار ویژه است، اولین صد ODI من در Vizag 10 بازی به من داد اما 183 بازی که در اینجا ساختم یک سال دیگر به من داد. بازگشت به اینجا عالی بود.”

سانجو سامسون، کاپیتان برنده، مملو از تمجید از ضربات تهاجمی جیسوال، ژورل و دیودوت پادیکال بود. “این بردی است که تیم و تیم فوتبال واقعاً می‌خواستند. روشی که جیسوال، دودات، ژورل با بازیکنان جوان ضربه زدند فوق‌العاده بود، طرز فکر حمله، حمله و حمله چیزی است که ما همچنان در رختکن تبلیغ می‌کنیم.

او گفت: “اعتبار به مدیریت تیم و کادر پشتیبانی (برای کار با بازیکنانی مانند جیسوال) می رسد که در آکادمی بسیار سخت کار می کنند. کارهای زیادی پشت سر موفقیت او بوده است. به نحوه بازی او افتخار می کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله