آنچه سانجو سامسون به یاشاسوی جیسوال گفت در مورد اشتباهی که منجر به فرار جوس باتلر شد

راجستان رویالز در شروع تعقیب و گریز خود در برابر نایت رایدرهای کلکته در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز پنجشنبه یک حادثه فاجعه بار رخ داد که در آن ضربات بازکننده انفجاری جاس باتلر از بین رفت. جیسوال که جدایی باتلر را با یک 98 خیره کننده جبران کرد، پس از بازی اعتراف کرد که این اشتباه او بود که منجر به اخراج بازیکن انگلیسی شد. جیسوال به صحبت‌های کاپیتان سانجو سامسون نیاز داشت تا تمرکز خود را دوباره تنظیم کند، زیرا دیده بود که باتلر ویکت خود را برای جوان فدا می‌کند.

“اول از همه، من می خواهم اشاره کنم که من از جوس بای چیزهای زیادی یاد گرفتم. متأسفانه، به دلیل اشتباه من بود که او مجبور شد ویکتش را فدا کند، من واقعاً به آن احترام می گذارم. همه ما این را می دانیم (تمام شدن ) در بازی اتفاق می افتد، هیچ کس این کار را از روی عمد انجام نمی دهد.

“آن لحظه بود، سپس من مسئولیت ادامه دادن را به عهده گرفتم و باید مطمئن می شدم که کنترل را به دست می گیرم. سانجو بای به سمت من آمد و گفت “نگران نباش، به بازی خود ادامه بده، تو در تماس خوبی باشی” و من خوب بود،” جیسوال گفت.

جیسوال در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که این بازی را برای مدت طولانی به یاد خواهد داشت.

این بازیکن 21 ساله در تعامل رسانه ای پس از بازی گفت: “این دوره را برای مدت طولانی در زندگی ام به یاد خواهم داشت. بسیار شدید بود.” وقتی به خفاش رفتم، احساس کردم زمان خیلی کمتری دارم و ناگهان احساس کردم “ساب ساهی جاا رها های” (همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد) … فکر کردم باید همینطور بازی را ادامه دهم. جیسوال پس از بازی به رسانه ها گفت: این یکی از ضربات به یاد ماندنی من است.

هرچه سخت‌تر تمرین کنید، در شرایط مسابقه آسان‌تر می‌شود، یک موضوع اساسی است، اما گاهی دنبال کردن آن بسیار دشوار است. جیسوال با قرار دادن تلاش خود در تمرینات سیستمی، به موفقیت دست یافته است و دعوت او به هند یک موضوع زمان خواهد بود.

او افزود: “قانون انگشت شست من روی روال و روند من است، برای من اهمیت زیادی دارد. تمام تلاشم را می کنم تا تمرکزم را روی آن نگه دارم و در هر مسابقه به یادگیری ادامه دهم. این بسیار مهم است زیرا باید بازی خود را به جلو ببرم.” .

زیر نظر زوبین بهروچا، “مدیر کریکت” RR در آکادمی آنها — MSD.7 — در Talegaon، روستایی در منطقه Wardha در ماهاراشترا، به او کمک زیادی می کند.

او گفت: “من با زوبین سر در مورد ضربات خود زیاد صحبت می کنم. ما آکادمی بسیار خوبی در طالقان داریم. بزرگترین آمادگی من در آنجا اتفاق می افتد، می توانم تمام ضرباتم را بازی کنم و خودم را آماده نگه دارم.”

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله