آنوشکا شارما شوهر ویرات کوهلی را “سخت کوشی” کرد چکمه های چکمه خود را پیش از تور استرالیا جلب کرد. به عکس مراجعه کنید

ویرات کهلی پس از خروج از لیگ برتر هند (IPL) 2020 با Royal Challengers Bangalore (RCB) ، از ظرافت های زندگی در خانه استفاده کرده است. همسرش آنوشکا شارما روز سه شنبه عکسی از او در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می داد کاپیتان هند و RCB کفش های کریکت خود را تمیز می کند. این دو در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند. کوهلی همچنین توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به مرخصی پدری اعطا شده است و پس از اولین مسابقه آزمون تور استرالیا به هند برمی گردد. آنوشکا عنوان این پست را نوشت: “شوهر را گرفت که با زحمت خوشه های گل آلود خود را قبل از تور تمیز کرد”.

s1airovo

آنوشکا شارما از طریق اینستاگرام به شوهرش نگاه کرد
اعتبار عکس: اینستاگرام

کوهلی در مرحله لیگ IPL 2020 RCB را به مقام چهارمی رساند. آنها 14 مسابقه انجام دادند ، هفت بازی را بردند و هفت شکست را پشت سر گذاشتند. RCB در Eliminator به SunRisers Hyderabad باخت. این مسابقات در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برگزار شد. به دلیل افزایش موارد ویروس کرونا در هند منتقل شد.

کوهلی شروع بدی را در کارزار انتخاباتی آغاز کرد اما خیلی زود بهبود یافت و توانست 466 دوش را از 14 مسابقه به ثمر برساند ، با نرخ اعتصاب 121.35. او همچنین سه نیم قرن را گرفت. تعداد مرزهای او شامل 23 چهار و 11 شش نفر بود.

تور هند استرالیا از 27 نوامبر با یک سری بازی ODI سه مسابقه آغاز می شود. این تست با سه T20I آغاز خواهد شد که از 4 دسامبر آغاز می شود. اولین تست در 17 دسامبر آغاز می شود. سری چهار مسابقه در 19 ژانویه به پایان می رسد.