آنوشکا شارما تصاویر دوست داشتنی را با ویرات کوهلی به اشتراک می گذارد ، واکنش ویژه ای از طرف پریانکا چوپرا دریافت می کند

آنوشکا شارما تصاویر دوست داشتنی را با ویرات کوهلی به اشتراک می گذارد ، واکنش ویژه ای از طرف پریانکا چوپرا دریافت می کند

شبکه های اجتماعی آنوشکا شارما هنگامی که عکس هایی با همسرش ویرات کهلی منتشر کرد.© اینستاگرام


یک روز پس از آنکه ویرات کوهلی 32 ساله شد ، همسرش آنوشکا شارما به شبکه های اجتماعی رفت و چند کلیک شایان ستایش را به اشتراک گذاشت. آنوشکا شارما دو عکس با کاپیتان تیم هند در اینستاگرام منتشر کرد و عنوان را با یک شکلک قلب نوشت. در تصاویر ، آنوشکا در حالی که یکی را بغل می کند دیده می شود در حالی که در دیگری بوسه گونه همسرش را می بوسد. این پست با استقبال گسترده در اینستاگرام روبرو شد و افراد مشهور زیادی از جمله پریانکا چوپرا بازیگر بالیوود و طرفداران واکنش نشان دادند.

اخبار

ویرات کهلی و آنوشکا شارما پس از چندین سال رابطه با یکدیگر در سال 2017 ازدواج کردند. آنها اوایل سال جاری اعلام کردند که در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

آنوشکا شارما در حال حاضر در امارات متحده عربی به سر می برد ، جایی که ویرات کوهلی به عنوان نماینده Royal Challengers Bangalore (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2020 حضور دارد.

روز پنجشنبه ، RCB به شبکه های اجتماعی رفت و تولد کاپیتان خود را تبریک گفت.

“به مردی که به سرخ و طلا خون ، عرق و اشک داده است. به رهبر و افسانه ما ، اینجا آرزو می کند KING KHHLI تولد بسیار مبارکی داشته باشد !!” آنها در پست خود نوشتند.

ویرات کهلی در این فصل از 14 بازی 460 بار به ثمر رسیده است و به تیمش کمک می کند تا در جدول چهارم جدول چهارم قرار بگیرد و در پلی آف صعود کند.

بهترین عملکرد او 90 پیروزی بدون شکست در برابر Chennai Super Kings بود که به RCB کمک کرد تا یک پیروزی مهم را ثبت کند.

RCB روز جمعه در SunRisers Hyderabad در Eliminator روز جمعه برگزار خواهد شد.

تبلیغ شده

سرخپوستان بمبئی در مقدماتی 1 پایتختهای دهلی را با 57 دوش شکست دادند و اکنون برنده Eliminator روز یکشنبه با دهلی بازی خواهد کرد.

ویرات کهلی و RCB در حال پیگیری عنوان اصلی IPL خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله