“آنها فکر می کردند من بازنشسته می شوم”: MS Dhoni در مورد درخواست پیراهن امضا شده CSK

IPL 2020: CSK MS Dhoni با 6 پیروزی از 14 مسابقه در رده هفتم جدول قرار گرفت.© BCCI / IPL


MS Dhoni روز یکشنبه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر لیگ برتر هند ، Chennai Super Kings را به پیروزی راحت مقابل Kings XI پنجاب رساند. اوایل همان روز Dhoni با اعلامیه ای بسیاری از طرفداران کریکت را به وجد آورد و گفت که “قطعاً” از IPL بازنشسته نمی شود و در فصل آینده برای CSK دوباره به میدان می رود. پس از پیروزی قاطع ، هارشا بوگل دهونی را طعنه زد و به او گفت که خوب است که کاپیتان CSK چند پیراهن باقی مانده است زیرا همه در حال دزدکی بازی از او هستند. بوگل در سخنرانی بعد از بازی در استادیوم شیخ زاید گفت: “خوب است که می بینم چند پیراهن برای شما باقی مانده است ، زیرا من متوجه شدم که همه دارند یک نفره می شوند.” دهونی با شوخی پاسخ داد که شاید بازیکنان فکر می کنند او در حال بازنشستگی است.

اخبار

“شاید آنها فکر کردند که من بازنشسته می شوم. شما از کریکت بین المللی بازنشسته می شوید و شاید من هم از کوتاه ترین حالت بازنشسته شوم.”

بوگل سپس از دو کلمه که به لطف MS Dhoni در طول روز رایج بود استفاده کرد – با لبخند گفت: “قطعاً نه.”

دهونی همچنین اشاره کرد که از آنجا که IPL بعدی تنها چند ماه دیگر فرصت ندارد ، او مشتاقانه منتظر است تا مانع دیگری برای برقرار کردن آن شود.

تبلیغ شده

دهونی در پایان گفت: “خوب ، فقط چند ماه دیگر نگذشته است كه اتفاق خوبی است. و امیدوارم كه هیچ قفلی وجود نداشته باشد ، بنابراین می توانید فشار زیادی را به جنبه مهارت وارد كنید. در صورت عدم قفل ، می توان موارد زیادی را برنامه ریزی كرد.”

CSK Dhoni با شش برد از 14 بازی در رده هفتم جدول امتیازات قرار گرفت. این اولین بار در تاریخ IPL است که حق رای دادن مستقر در چنای موفق به صعود به پلی آف نمی شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله