آندره راسل مانیا در عدن در حالی که ستاره KKR در اور نوزدهم 3 ششمین بازی را در مقابل PBKS پیسر سم کوران می آورد

آندره راسل در بازی روز دوشنبه برابر PBKS در مسابقه IPL 2023.© BCCI/IPL

آندره راسل شیدایی روز دوشنبه در باغ ادن در کلکته به نمایش گذاشته شد، در حالی که Kolkata Knight Riders در بازی IPL 2023 بر روی آخرین توپ از پنجاب پادشاهان گذشت. با تعقیب یک هدف چالش برانگیز 180، KKR در 15.2 اور 124 بر 4 بود، زیرا کاپیتان نیتیش رانا پس از نیم قرن به ثمر رساند. آندره راسل وارد بازی شد. تا قبل از بازی مقابل PBKS، بازیکن همه جانبه هند وست با خفاش حال خوبی نداشت. اما روز دوشنبه، راسل پیر دوباره بیرون آمد. او و رینکو سینگ مرتباً مرزهایی داشتند زیرا KKR در 18 اور به 154/4 رسید و به 26 دوش در 12 توپ نیاز داشت.

سپس راسل بهترین کار را انجام داد زیرا او سه شش شش از سام کورن زد و KKR 20 ران از ماقبل آخر بدست آورد. اگرچه راسل روی پنجمین توپ آخرین اوور روی 42 (23b) افتاد، رینکو چهار توپ آخر را زد تا KKR از روی خط عبور کند.

رینکو سینگ فصل درخشان دیگری را به عنوان یک “تمام کننده” با مرز آخرین توپ به افسانه خود اضافه کرد زیرا نایت سواران کلکته در روز دوشنبه پنجاب کینگز را با پنج ویکت شکست دادند تا امیدهای خود را در پلی آف IPL زنده نگه دارند.
این یک نمایش کامل “RRR” توسط KKR بود، در حالی که نیم قرن کاپیتان نیتیش رانا و آندره راسل با افزایش عضله به تعقیب 180 نفر، رینکو را قادر ساخت تا بازی را با توپ 10-21 به پایان برساند.

پیش از این، وارون چاکراوارتی بار دیگر به طرز درخشانی پیشتاز بخش بولینگ آنها شد تا امتیاز 3/26 را به دست آورد، زیرا KKR یک نمایش بولینگ مرتب برگزار کرد تا PBKS را به کمتر از سطح 179 برای هفت نفر محدود کند، پس از اینکه بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند روی ویکت آهسته ضربه بزنند.

در پاسخ، شوی ضربتی شوی KKR با تلاش ستارگان رعنا رهبری شد، زمانی که او خود را به شماره 3 رساند و پایه و اساس را با توپ 38 51 (6×4، 1×6) گذاشت.

رانا روی یک ویکت که توپ عجیب و غریب در آن چنگ می‌زد و ضربه‌زنان برای یافتن زمان‌بندی‌های خود به سختی می‌کوشیدند، قبل از آندره راسل و رینکو سینگ، یک پایه مهم با ونکاتش آییر (11) بخیه زد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله