آمیت میشرا از LSG به اشتباه بزاق را روی توپ اعمال می کند، ویرات کوهلی را به همان اندازه بیرون می آورد. تماشا کردن

تماشا کنید: آمیت میشرا به اشتباه بزاق دهان را روی توپ می‌زند، ویرات کوهلی را به همان اندازه بیرون می‌آورد.

آمیت میشرا روز دوشنبه در حین بازی IPL 2023 در حال زدن بزاق روی توپ توسط دوربین عکاسی شد.© توییتر

همه‌گیری کووید-19 شاهد اعمال قوانین جدید زیادی در کریکت بود. در حالی که بسیاری از قوانین بعداً با کاهش محدودیت ها حذف شدند، یکی از مواردی که دست نخورده باقی ماند ممنوعیت استفاده از بزاق بر روی توپ است. در دنیای قبل از کووید، کریکت‌بازان از بزاق روی توپ استفاده می‌کردند تا توپ را تاب بخورد، با این حال، ICC اکنون آن را ممنوع کرده است. بازیکنان امروزه می توانند از عرق خود برای درخشش توپ استفاده کنند. از آنجایی که مدت زیادی از ایجاد این تغییر می گذرد، بازیکنان خود را با آن وفق داده اند.

در یک اتفاق نادر، آمیت میشرا، اسپینر سوپر جاینتز لاکنو، در حالی که برای کاسه دوازدهمین اوور در طول مسابقات رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه وارد توپ می‌شد، بزاق روی توپ می‌زد. اقدام میشرا در دوربین شکار شد.

اینجا را تماشا کنید:

داوران متوجه این موضوع نشدند و جالب اینکه میشا در سومین توپ اوور ویکت بازکننده RCB ویرات کوهلی را به دست آورد.

در صحبت کردن در مورد بازی، نیکلاس پوران 62 ران از 19 توپ به ثمر رساند و LSG هدف 213 ران را در مقابل RCB در آخرین توپ مسابقه تعقیب کرد. LSG بازی را با یک ویکت برد.

ماروس استوینیس نیز با ضربه خوب 65 توپ از 30 توپ به آرمان LSG کمک کرد.

پیش از این، نیم قرن از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell، RCB را به 212 برای 2 در 20 اور هدایت کردند. دو پلسیس با 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر باقی ماند، در حالی که ویرات و ماکسول به ترتیب با 61 و 59 توپ اخراج شدند.

KL Rahul کاپیتان LSG برنده بازی پرتاب شده بود و تصمیم گرفت اولین کاسه در بازی باشد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله