آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی با برنامه Xampp

سلام. خیلی خوب بود و فقط محتوای آموزشی میتونست بهتر باشه یا قسمت های جدید رو بذارید. تنظیمات پیشفرض Xampp به شما اجازه آپلود فایل های بیش از 2 مگابایت را نمی دهد. همین الان عبارت Total number of WordPress sites in the world (به معنی تعداد کل سایت های وردپرسی در جهان ) را در گوگل سرچ کنید تا خوده گوگل پاسخ این سوال را بدهد و عدد ۴۵۰ میلیون سایت وردپرسی در جهان را به شما اعلام کند که آماری شگفت انگیز است هر چند شاید الان که دارید این مقاله را میخوانید این آمار هم افزایش پیدا کرده باشد.

میخواستم بپرسم اون دورهی آموزش مقدماتی وردپرس که تودوره گذاشتین ادامهی این فیلم های آموزشی وردپرس هست یانه؟ دقت کنید که میتوانید بعداً در بخش ادمین تمام این اطلاعات را ویرایش کنید. ببینید معمولا سایت های بزرگ یکسری اطلاعات رو با استفاده از third party cookies از شما بدست می آورند و از اونا استفاده می کنند و از این طریق می فهمند که شما چه جستوجو هایی انجام می دهید و به چه چیز هایی علاقه مند هستید تا همونارو در تبلیغاتشون به شما بکار ببرند. سلام وقتتون بخیر، ببینید، اول از همه xampp باید فعال باشه، و هیچ اروری توی این نرم افزار نباشه، دو تا گزینه appachi و mysql فعال بشه و توی ائن قسمت کادر پایین هیچ اروری نباشه، (توصیه میشه xampp رو از سایت اصلی خودش دانلود کنید نه سایت های ایرانی) در مرحله بعد زمانی که بانک اطلاعاتی رو میسازید نام بانک اطلاعاتی رو به خاطر داشته باشید، زمانی که وارد صفحه localhost/wordpress شدید نام بانک اطلاعاتی رووارد کنید، نام کاربری بانک اطلاعاتی رو root وارد نمایید، پسورد رو هم کلا پاک کنید، دقت کنید توی کادر پسورد نوشته شده رمز که باید حتما پاک بشه، بعد وغارد مرحله بعدی بشید دیگه نباید مشکلی وجود داشته باشه.

اگر شما به این معنا متخصص وردپرس بشید هم فرصت های شغلی بیشتری براتون فراهم میشه هم ظرفیت درآمدزایی تون بالاتر میره در این دوره ارزشمند تمام مباحثی که شمارو به این سطح میرسونه در کمترین زمان و با لذت یادمیگیرید. اگر هم باز مشکلی بوجود اومد به آموزشگاه تماس بگیرید که وصل بشید به من تا مشکلتون رو بررسی کنیم.

فکر کنم تنها فردی بودی که به موضوع اشاره کرد. همچنین فرض کنید شما بیایید واسه یه سایت ساده یه فریم ورک بزنید یا یه cms اختصاصی فرقی نمیکنه با چه زبانی، اونو بسازید وبعدش ببینید تمام چیزی که فکر می کردید با کلی باگ و زمان و درگیری ذهنی و… در این آموزش ابتدا توضیحاتی در مورد وردپرس داده شده و یک طرح کلی در فتوشاپ پیاده سازی خواهد شد و سپس کد نویسی این طرح انجام خواهد گرفت که بخشی از آن هم مربوط می شود به نرم افزار دریم ویور. سلام وقتتون بخیر، همانند آن چیزی که در فیلم های آموزشی گفته شده شما ابتدا xampp را از سایت اصلی خودش دانلود کنید، سپس مراحل نصب xampp رو انجام بدین، و در مرحله بعدی با دانلود وردپرس از سایت سایت اصلی خودش وردپرس را در مسیر درایو c پوشه xampp و سپس پوشه htdocts قرار بدین، دقت بفرمایین که هم نرم افزار xampp و هم وردپرس را حتما از سایت های خودشون دانلود کنید، تا از فایل سالم اون استفاده کنید، سپس مجددا به درایو c پوشه xampp مراجعه کنید، و دو تا گزینه apache و mysql رو فعال کنید تا سبز رنگ بشن، اگر در این بخش خطایی مشاهده کردید، اون فایل xampp که دانلود کردید ارور داره و باید اون رو از روی سیستمتون حذف کنید و مجددا از جای دیگری دانلود و نصب کنید، و لی معمولا فایلی که سایت اصلی خود xampp به ما میده هیچگونه خطایی نداره، سپس بعد از سبز رنگ شده هر دو گزینه apache و mysql مراحل راه اندازی بانک اطلاعاتی را دنبال نمایید، یک مرورگر باز کنید و در تب جدید آن عبارت localhost/phpmyadmin را وارد نمایید، و مطابق آن چیزی که در ویدئو گفته شده بانک اطلاعاتی را راه اندازی کنید، و در مرحله بعدی عبارت localhost/wordpress را در تب جدیدی که در مرورگرتان بازکرده اید وارد نمایید و به سرغ مراحل نصب وردپرس بروید، قاعدتا نباید مشکلی وجود داشته باشد اما اگر باز هم مشکلی بوجود آمد با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا به بنده وصل کنند، و بنده شما را به صورت تلفنی راهنمایی کنم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فیلم آموزش وردپرس فرادرس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>