“آقا، من نمیفهمم…”: خبرنگار آر اشوین استامپس با پاسخی خنده دار به سوال سفارش بابت

آر اشوین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی CSK و RR© BCCI/Sportzpics

هنگامی که راویچاندران اشیون در جایگاه پنجم قرار گرفت، سوالات زیادی در مورد استراتژی راجستان رویالز در برابر چنای سوپر کینگز در دیدار چهارشنبه لیگ برتر هند در سال 2023 مطرح شد. اشوین در نهایت یک توپ 22 توپ 30 را به ثمر رساند، اما چند نفر بودند که تعجب می کردند که آیا ارتقاء او به ترتیب ضربات سرعت گلزنی RR را از مسیر خود خارج می کند. در کنفرانس مطبوعاتی از اشوین در مورد دیدگاهش درباره این موضوع پرسیده شد و بازیکن همه جانبه رویالز با پاسخ او خبرنگار را مبهوت رها کرد.

کسانی هستند که احساس می کنند اشوین «به پیشنهاد خودش» بیرون رفت. با این حال، کریکت باز کهنه کار این فرض را کاملا احمقانه یافت.

“آقا، من نمی فهمم، چگونه می توانم به پیشنهاد خودم وارد خفاش شوم؟ اگر می توانستم این کار را انجام دهم… منظورم این است که من تعجب می کنم که مردم فکر می کنند که من دست و پا می زنم و وارد می شوم. هرگز کار نمی کند. اشوین گفت، منصفانه بگویم، در هر مسابقه ای که بازی می کنیم، چه به عنوان بازیکن نمایشی و چه به عنوان بازیکن ضربه زن، آماده هستم. در کنفرانس مطبوعاتی

“اگر شما یک خمیر را در آن موقعیت قرار دهید و از آنها بخواهید که به هر ترتیبی بروند، ممکن است با میل این کار را برای هیچ موقعیتی انجام ندهند. اما برای کسی مثل من که در طول فصل آنقدر ضربه نمی زند، خوشحالم که هستم. دست‌کم فرصتی برای کم کردن خود به دست می‌آورم،” اشوین توضیح داد.

اشوین به دلیل نمایش همه جانبه خود در برابر تیم سابق CSK به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. این بازیکن 37 ساله نه تنها 30 توپ 22 را به ثمر رساند، بلکه در متوقف کردن جریان چنای در اوورهای میانی نیز نقش اساسی داشت.

با توپ، بازیکن آف اسپینر متولد تامیل نادو تنها برای 25 دوش در سهمیه 4 اوور خود، 2 ویکت به دست آورد. با اخراج آجینکیا راهانه و شیوام دوبه، اشوین راجستان را به بازی بازگرداند، درست زمانی که به نظر می رسید چنای در معادله به جلو حرکت می کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله