آفریقای جنوبی و انگلیس: Eoin Morgan از استفاده از سیگنالهای تیم بالکن دفاع می کند

آفریقای جنوبی و انگلیس: Eoin Morgan از استفاده از سیگنالهای تیم بالکن دفاع می کند

انگلیس با هدایت اوین مورگان در سری سه مسابقه T20I مقابل آفریقای جنوبی با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان یک روزه انگلیس ، اوین مورگان روز پنجشنبه گفت که به استفاده از سیگنال های بالکن تیم ادامه خواهد داد. پوشش تلویزیونی در جریان سومین مسابقه بین المللی Twenty20 علیه آفریقای جنوبی در نیوولندز در کیپ تاون روز سه شنبه تصاویری از اعداد و حروف را نشان می داد که توسط ناتان لیمون ، تحلیلگر ویدئو ، نمایش داده می شد. مورگان گفت: “هیچ سیگنال واقعی وجود نداشته است.”

اخبار

مورگان گفت: “همیشه ارتباط مداوم ، کلامی یا فیزیکی ، از اتاق تغییر به ما در این زمینه برای کمک به بهبود تصمیمات من به عنوان کاپیتان و تصمیمات جوس باتلر به عنوان معاون کاپیتان وجود داشته است.”

وی گفت تیم انگلیس تحقیق خود را قبل از بازی انجام داده و هر سیگنالی برای نشان دادن چگونگی تغییر داده ها در طول مسابقه در نظر گرفته شده است.

“این چیزی است که ما قبل از بازی خیلی از آن استفاده کرده ایم و اکنون در حال آزمایش آن هستیم تا ببینیم آیا می توانیم عملکرد خود را در زمین بهبود دهیم.”

مورگان فاش كرد كه از سیگنال ها در هر سه مسابقه T20 استفاده شده است.

مورگان پیش از یک بازی سه روزه یک روزه مقابل آفریقای جنوبی گفت: “تصمیمات زیادی متفاوت از تصمیم من نبود. من فکر می کنم در بازی اول 3 تصمیم ، در بازی دوم 2 و در بازی سوم یک زن و شوهر وجود داشت.” جمعه از نیولندز شروع می شود.

وی گفت که معتقد است نوآوری تاکتیکی “100 درصد در روح بازی است”.

تبلیغ شده

پیش از این گزارش شده بود که اردوی انگلیس برنامه خود را برای استفاده از سیگنال با مسئولان مسابقه قبل از اولین مسابقه پاک کرده است.

مورگان گفت: “ما قطعاً ادامه می دهیم تا به آن اندازه نمونه بدهیم تا ببینیم آیا تصمیم گیری ما را در زمین بهبود می بخشد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله