آفریقای جنوبی و انگلیس: مبارز باتجربه Faf Du Plessis برای سری 3 دیدارهای ODI استراحت کرد

آفریقای جنوبی و انگلیس: مبارز باتجربه Faf Du Plessis برای سری 3 دیدارهای ODI استراحت کرد

این تصمیم گرفته شده است تا به Faf du Plessis کمی استراحت داده شود.© خبرگزاری فرانسه


کریکت آفریقای جنوبی (CSA) روز پنجشنبه تأیید کرد که فاف دو پلیسیس ، مبارز باتجربه ، قبل از سری بازی های ODI سه مسابقه مقابل انگلیس ، از تیم آزاد شده است. این تصمیم به منظور استراحت ناخدای سابق گرفته شده است. همراه با دو پلسیس ، کاگیسو ربادا ، پیت ون بیلجون ، بیورن فورتوئین و ریزا هندریکس نیز از ترکیب تیم آزاد شده اند. “بازیکنان زیر از تیم آزاد شده اند تا یا به تیم های حقوقی خود که در بازی های داخلی چهار روزه CSA بازی می کنند یا برای استراحت و / یا بهبودی ادامه دهند. استراحت) ، پیت ون بیلجون ، بیورن فورتوئین و ریزا هندریکس (همه برای بازگشت به سریالهای داخلی 4 روزه) ، “CSA در بیانیه رسمی گفت.

اخبار

Du Plessis آخرین بار در بازی های سری T20I که اخیراً به پایان رسیده بود برابر انگلیس در عمل دیده شد. خفاش راست دست موفق شد در سه مسابقه 121 دویدن به ثمر برساند که بالاترین امتیاز خود را 58 T20I برای اولین بار اعلام کرد.

تبلیغ شده

در اوایل این هفته ، پروتئیناس کاگرسو ربادا به دلیل فشار صحیح ترکیب کننده صحیح ، از سری ODI در برابر انگلیس محروم شد.

CSA تأیید کرده بود که بهبودی آسیب دیدگی Rabada حدود سه هفته طول می کشد. آخرین بار Rabada در عمل در سری T20I علیه انگلیس در عمل دیده شد. پیام دهنده در اولین T20I وجود داشت و او موفق شد فقط یک ویکت را بدست آورد. اولین ODI از سری سه مسابقه بین انگلیس و آفریقای جنوبی جمعه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله