آفریقای جنوبی و انگلیس: دواین پرتوریوس به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از ترکیب آفریقای جنوبی خارج شد

آفریقای جنوبی و انگلیس: دواین پرتوریوس به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از تیم آفریقای جنوبی خارج شد

دواین پرتوریوس در یک جلسه تمرین تیمی آسیب دید.© خبرگزاری فرانسه


کریکت آفریقای جنوبی (CSA) روز پنجشنبه اعلام کرد که دواین پرتوریوس برای حضور در سری آینده مقابل انگلیس به دلیل مصدومیت از ناحیه همستر ، از تیم خود محروم شده است. CSA در بیانیه رسمی گفت: “این آسیب دیدگی در طی یک جلسه تمرین تیمی در Six Gun Grill Newlands رخ داده است و انتظار می رود سه تا چهار هفته طول بکشد.” CSA همچنین تأیید کرد که هیچ جایگزینی برای Pretorius وجود نخواهد داشت. آفریقای جنوبی ، یک مربی تیم ، مالیبونگوه ماکتا نیز به عنوان پوشش اضافی برای کمک به تیم به اردوی Proteas پیوسته است.

اخبار

هیئت مدیره همچنین اعلام کرد که در دور سوم آزمایش خود هیچ عضو جدیدی در تیم مردان خود نتایج مثبت COVID-19 را پس نداده است.

این دو بازیکن که هفته گذشته تست مثبت داده بودند ، در مرحله سوم تست نبودند و هر دو بازیکن در انزوا باقی مانده اند و از نزدیک تحت نظارت هستند.

تبلیغ شده

CSA در یک انتشار رسمی گفت: “میزبان ها آخرین آزمایش خود را صبح امروز (پنجشنبه) انجام دادند و انتظار داشتند که نتایج در اواخر شب دریافت شود – هنگام تأیید نتایج ، به روزرسانی ارائه می شود.”

آفریقای جنوبی و انگلیس قرار است شاخ ها را در سه T20I و به همین تعداد ODI قفل کنند. اولین T20I جمعه ، 27 نوامبر در Newland Cricket Ground ، کیپ تاون برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله