آفریقای جنوبی و انگلیس: جونی بایرستو از سهم خود در مبارزات با توپ توپ سفید برای کشور خوشحال است


جانی بایرستو ، دونده متخاصم انگلیس روز جمعه در اولین مسابقه T20I مقابل آفریقای جنوبی یک برنده مسابقه به دست آورد. در حالی که انگلیس یک بازگشت خیره کننده داشت تا بازی را با چهار توپ خالی نگه دارد ، بایرستو 86 شکست بدون شکست از 48 توپ را شکست. بایرستو ، که اغلب او را به عنوان بهترین بازیکن بازکن توپ سفید می دانند ، در اولین مسابقه با شماره چهار خفاش کرد. خفاش راست دست اکنون در حال بازی در نقش جدید است و معتقد است که به شرطی که در تیم نقش داشته باشد ، می تواند در هر جای نظم خفاش بکشد.

اخبار

“من واقعاً از جایی که بازی من در آن قرار دارد خوشحالم. آرامش و خونسردی واقعاً دلپذیر بود. دیدن انگلیس بیش از خط مهم است. من می خواهم برای انگلیس کریکت بازی کنم. من بد نیستم [where I bat]. ESPNcricinfo به نقل از بیستو گفت: تا زمانی که من در این مسابقات کمک می کنم و نمایش های برنده را ارائه می دهم ، چنین خواهد بود.

با تعقیب 180 ، انگلیس بدترین شروع ممکن را بدست آورد زیرا جیسون روی در همان ابتدا بازگشت.

چند دقیقه بعد ، لونگی نگیدی با اولین توپ طلسم خود ضربه زد در حالی که جوس باتلر پس از به ثمر رساندن هفت اجرا ضعیف ، از زمین خارج شد.

داوید مالان ، که در حال حاضر در ردیف شماره یک قرار دارد ، نتوانست اثری از خود برجای بگذارد زیرا جورج لیند او را در مرحله بعدی حذف کرد.

با نتیجه 34-3 ، بایرستو و بن استوکس همه کاره با هم جمع شدند ، این زوج در حالی که توپ را به تمام قسمتها می زدند بازسازی کردند تا فشارها را به آفریقای جنوبی برسانند.

بایرستو گفت: “من واقعاً از چگونگی بازی امشب خوشحال شدم. این نقش متفاوت از آنچه قبلاً بازی كرده ام است ، بنابراین بیرون رفتن و جلب اعتماد به نفس و مشاركت در پیروزی در مسابقه همان چیزی است كه در مورد آن است.”

تبلیغ شده

وی افزود: “من از سرعت ساخت این دوره ها خوشحال شدم. برای پیروزی در سه یا چهار توپ باقی مانده … من واقعاً خوشحالم.”

انگلیس و آفریقای جنوبی در دومین T20I روز یکشنبه شاخ های خود را قفل می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله