آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: کاگیسو رابادا می گوید حباب های Bio-Secure مانند زندان های لوکس هستند


پیش از سری توپ های سفید مقابل انگلیس ، کاگیسو ربادا ، مریض آفریقای جنوبی ، روز دوشنبه در مورد سختی های قرار گرفتن در یک حباب ایمن زیستی صحبت کرد و او این حباب را به یک زندان لوکس مقایسه کرد. انگلیس و آفریقای جنوبی قرار است از 27 نوامبر در سه T20I و 3 ODI بازی کنند. هر دو تیم در یک حباب در کیپ تاون اقامت دارند. قبل از این تور ، رابادا بخشی از تیم پایتخت های دهلی در لیگ برتر هند (IPL) بود و تقریباً سه ماه را در حباب ایمنی زیستی در دبی گذراند.

اخبار

“این می تواند بسیار سخت باشد. شما نمی توانید تعامل کنید. شما اساساً آزادی خود را از دست داده اید. این تقریباً مانند زندانهای لوکسی است که ما در آن هستیم” ESPNCricinfo به نقل از رابادا.

“اما ما باید به خود یادآوری کنیم که خوش شانس هستیم. مردم شغل خود را از دست داده اند ، مردم در حال حاضر در تلاش هستند ، بنابراین ما باید قدردان فرصتی باشیم که به ما داده اند تا مقداری پول بدست آوریم و آنچه را دوست داریم انجام دهیم.”

“و با ما خیلی بد برخورد نمی شود. ما در هتلهای عالی اقامت می کنیم. بهترین غذاها را می گیریم. مثل این است که یک بچه خراب در فروشگاه شیرینی فروشی به خواسته خود نرسد.

“این می تواند بسیار سخت باشد زیرا شما در تمام مدت با چهار دیوار احاطه شده اید و این می تواند از نظر ذهنی عاملی باشد. اما فقط همه چیزهای خوبی را که اتفاق می افتد به خود یادآوری کنید و هنگامی که ما شروع به بازی می کنیم ، از زمان های متروک دور می شود ،” او اضافه کرد.

رابادا IPL را به عنوان برنده اصلی پیروزی خود به پایان رسانده بود ، زیرا امتیاز دهی خود را دهلی پایتخت برای اولین بار به فینال مسابقات می رساند.

قبل از IPL ، Rabada تقریباً شش ماه را بدون هیچ گونه اقدام کریکت سپری کرده بود.

ربادا گفت: “این استراحت باعث شادابی بدن و از بین بردن ذهن بسیاری از امور می شود. اما من نمی دانم که آیا وقفه های طولانی مدت در آینده اتفاق خواهد افتاد ، زیرا کریکت (روزهای بازی) روز به روز بیشتر می شود.” .

تبلیغ شده

هفته گذشته ، دو بازیکن آفریقای جنوبی از نظر COVID-19 مثبت بودند و این باعث شد مسابقه تمرینی درون تیمی آنها لغو شود.

انگلیس و آفریقای جنوبی اولین T20I را روز جمعه در کیپ تاون برگزار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله