آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: دومین ODI به تعویق افتاد ، تور تحت تهدید


تور انگلیس از آفریقای جنوبی روز یکشنبه در تعادل باقی ماند پس از آنکه هیئت های کریکت دو کشور اعلام کردند دومین برنامه بین المللی یک روزه برنامه ریزی شده روز دوشنبه در کیپ تاون برگزار نمی شود. این اعلامیه پس از کنار گذاشتن مسابقه اول در یک سری سه مسابقه در روز یکشنبه پس از بازگشت دو آزمایش از طرف تورهای آزمایش مثبت تایید نشده برای Covid-19 انجام شد. کریکت آفریقای جنوبی و هیئت کریکت انگلیس و ولز در بیانیه مشترکی گفتند که این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که “آنها منتظر نتیجه تصویب مستقل دو آزمایش مثبت تایید نشده Covid-19 از اردوگاه انگلیس و ادامه سلامتی و سلامتی هستند. از هر دو گروه بازی “.

اخبار

در بیانیه اضافه شده است: “پس از دریافت یافته های این بررسی ، CSA و ECB سپس در مورد چگونگی بهترین کار در مورد دو مسابقه باقیمانده از این سری ODI بحث خواهند کرد.”

لغو احتمالی مسابقات باقیمانده برای کریکت آفریقای جنوبی که پول نقد در اختیار دارد ، عواقب جدی خواهد داشت که گزارش می شود مبلغ 4.2 میلیون دلار (3.46 میلیون یورو) برای حقوق تلویزیون کسب کند.

CSA گفت که بازیکنان و مدیریت انگلیس عصر شنبه بعد از آزمایش مثبت دو نفر از کارکنان در هتل خود ، آزمایش دور دیگری را انجام دادند.

کارکنان پس از مشخص شدن اینکه بازیکن آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده است ، آزمایش مثبت داشته است ، علیرغم اینکه گفته نمی شود “حباب” تیمش را ترک نکرده است.

کاپیتان سابق انگلیس ، مایک اترتون ، که اکنون مفسر و روزنامه نگار است ، گفته بود که پس از لغو بازی روز یکشنبه ، می ترسد کل سریال در معرض تهدید قرار گیرد.

آترتون گفت که موارد مثبت جدید نگرانی را که اردوی انگلیس پس از به تعویق افتادن بازی افتتاحیه احساس کرده بود “افزایش” داد.

آترتون گفت: “مطمئناً این مسابقه خاموش است و من نسبت به سایر بازی ها بدبین خواهم بود.”

حباب ایمن زیستی

قبل از آخرین ترس ، سه بازیکن بیست و 20 بازیکن بین المللی بازی کردند.

دوم و سوم بین المللی یک روزه قرار بود دوشنبه و چهارشنبه در نیوولندز در کیپ تاون بازی کنند.

افتتاحیه روز یکشنبه پس از اینکه در ابتدا اعلام شد شروع پارک Boland در Paarl به تأخیر می افتد در حالی که حزب انگلیس منتظر نتایج آزمون است ، لغو شد.

گریم اسمیت ، مدیر کریکت CSA ، اظهار داشت که “از اینکه مسابقه نمی تواند پیش رود” به شدت متأسف است “با توجه به زمان و انرژی صرف شده برای برگزاری یک تور موفق”.

هر دو تیم در مکانی با عنوان “محیط زیست ایمن” در هتل کیپ تاون اقامت دارند.

تیم ها در تاریخ 18 نوامبر وارد هتل شدند ، اگرچه آنها در مناطق جداگانه ای اقامت داشتند. مشخص شد که یک بازیکن آفریقای جنوبی در تست های انجام شده هنگام ورود بازیکنان مثبت است.

وی و دو بازیکن دیگر که گفته می شود از نزدیک با بازیکن آلوده تماس داشته اند در انزوا قرار گرفتند.

دو روز بعد بازیکن دوم آزمایش مثبت کرد ، زیرا بخشی از “حباب” بود و برنامه های تمرینی درون تیمی لغو شد.

تمام آفریقای جنوبی های باقیمانده یک روز قبل از اولین آزمایش از بین 2020 بازیکن بین المللی ، که بدون هیچ گونه مشکل سلامتی انجام شد ، دور جدیدی از آزمایشات را انجام دادند.

اما زنگ هشدار هنگامی که تشخیص مثبت جدیدی در مورد بازیکن آفریقای جنوبی در روز جمعه دریافت شد ، منجر به به تعویق افتادن اولیه ، یک ساعت قبل از شروع برنامه ریزی شده ، اولین بازی ملی یک روزه شد.

تبلیغ شده

دکتر شعیب منجرا ، پزشک تیم آفریقای جنوبی پس از به تعویق انداختن روز جمعه گفت که او نگران نقض احتمالی حباب ایمنی زیستی است. وی گفت از اینکه به هماهنگی های انجام شده در اطراف تور اطمینان داشت تعجب کرد.

همه بازیکنان آفریقای جنوبی عصر جمعه دوباره آزمایش شدند و روز شنبه اعلام شد که همه نتایج منفی به دست آورده اند و این سریال از روز یکشنبه آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله