آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: اولین ODI پس از آزمایش های مثبت آفریقای جنوبی برای COVID-19 به تعویق افتاد

آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: اولین ODI پس از آزمایش های مثبت آفریقای جنوبی برای COVID-19 به تعویق افتاد

آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: پس از مثبت شدن آزمایش یک بازیکن SA برای COVID-19 ، اولین ODI به تعویق افتاد.© ICC / توییتر


اولین آزمایش بین المللی یک روزه بین آفریقای جنوبی و انگلیس پس از مثبت شدن آزمایش یک بازیکن آفریقای جنوبی برای COVID-19 به تعویق افتاد. کریکت آفریقای جنوبی (CSA) برای تایید خبر روز جمعه توئیت کرد. CSA در توئیتی نوشت: “تأیید شد: کریکت آفریقای جنوبی وECB_cricket تأیید تعویق اولین ODI از این سری سه بازی را برای یکشنبه ، 06 دسامبر 2020 تأیید می کنند.” “این تصمیم ناشی از مثبت بودن تست یک بازیکن تیم Proteas برای COVID-19 پس از آخرین آزمایش برنامه ریزی شده تیم ها در روز پنجشنبه است.”

اخبار

“به منظور ایمنی و رفاه هر دو تیم ، مسئولان مسابقه و همه کسانی که در این مسابقه شرکت می کنند ، مدیر عامل CSA ، کوگاندری گووندر و همچنین مدیر عامل بانک مرکزی اروپا ، تام هریسون ، موافقت کردند که اولین مسابقه به روز یکشنبه. “CSA در یک سری توییت ها گفت.

اولین ODI قرار بود در نیوولندز ، کیپ تاون بازی شود و این بخشی از یک سریال سه مسابقه ای بود که تور انگلیس را که با یک سری Twenty20 International سه مسابقه آغاز می شد ، محدود کرد.

انگلیس با نتیجه 3 بر 0 سری T20I را برد.

پیش از آن مجموعه نیز بازیکنانی در تیم آفریقای جنوبی بودند که آزمایش ویروس مثبت داشتند.

یک بازیکن آفریقای جنوبی در 19 نوامبر مثبت و دیگری در 21 نوامبر مثبت اعلام شد.

تبلیغ شده

T20I در 27 ، 29 نوامبر و 1 دسامبر بازی شد.

دو ODI آخر به ترتیب برای 6 و 9 دسامبر در Paarl و Cape Town برنامه ریزی شده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله