“آشغال مطلق”: کاپیتان سابق پاکستان مفسر IPL را به دلیل انتقاد ویرات کوهلی خاموش کرد

ویرات کوهلی روز دوشنبه 46مین نیم قرن حضور خود در لیگ برتر هند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.© AFP

ویرات کوهلی روز دوشنبه در برابر لاکنو سوپر جاینتز، نیم قرن 46 خود در لیگ برتر هند را به شدت مورد انتقاد قرار داد. کاپیتان سابق RCB در 35 توپ به رکورد 50 دونده رسید و دومین پنجاه توپ خود را در این فصل ثبت کرد. با این حال، کوهلی 10 توپ طول کشید تا از 42 به 50 برسد و روش ضربتی او با سیمون داول بازیکن سابق نیوزلند که در حال تفسیر مسابقه بود، خوشایند نبود. دال احساس کرد که کوهلی “نگران این نقطه عطف است”.

“کهلی مانند یک قطار شروع به کار کرد. او با چکش و انبر در حالی که شوت های زیادی بازی می کرد. از 42 تا 50، 10 توپ گرفت. نگران یک نقطه عطف بود. فکر نمی کنم جایی برای آن در این بازی وجود داشته باشد. دیگر فقط باید ادامه داد، مخصوصاً با در دست داشتن ویکت در آن مرحله. شما باید ادامه دهید.”

سلمان بات، کاپیتان سابق پاکستان، در واکنش به اظهارات دال، از بازیکن سابق تیم ملی نیوزیلند عصبانی شد و اظهارات وی را “بی‌مزه” خواند.

“زمانی که او در پاکستان بود، کلمات مشابهی را برای بابر اعظم به کار برد. اگر او آگاهانه بازی را تماشا می کرد، متوجه می شد که کهلی سعی کرد سه ضربه به بیشنوی بزند، اما او از دست داد. این بخشی از بازی است. 75 قرن در کریکت بین‌المللی. او مجبور نیست چیزی را به کسی ثابت کند. این کاملاً مزخرف است. او (دال) کریکت بازی کرده است، اما یک بول‌باز بود.”

بات به دال پیشنهاد داد تا “زندگی بگیرد” زیرا بازیکنی مانند کوهلی که 75 قرن بین المللی گلزنی کرده است، نیازی به نگرانی در مورد نقاط عطف ندارد.

“بازیکنان جوان اغلب اینگونه بازی می کنند زیرا رسیدن به نقطه عطف ممکن است جایگاه آنها را در تیم تضمین کند. چرا کوهلی این کار را می کند؟ ما در مورد RCB صحبت می کنیم. او برای جایگاه خود در تیم هند نمی جنگد. او یک کلاس جهانی است. بازیکن. یک زندگی را بدست آورید. از این تفکر کوته فکر خارج شوید. همه بازیکنان بزرگی مانند بابار، ویرات و ویلیامسون قدرت گیر نیستند. آنها برای ویکت خود ارزش قائل هستند. شاید او سعی دارد توجه را جلب کند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله