آسیب اوسمان دمبله به مشکلات بارسلونا افزود


خبر بد برای بارسلونا روز یکشنبه ادامه داشت ، زمانی که باشگاه گزارش داد که اوسمان دمبله ، مهاجم فرانسوی آسیب دیده ، در باخت روز گذشته مقابل کادیز ، همسترینگ راست خود را اصلاح کرد. بارسا در بیانیه ای گفت: “این جزئی است و پیشرفت در دسترس بودن او را تعیین می كند.” رسانه های اسپانیایی تخمین می زنند که او برای یک تا دو هفته از کار خارج شود. دمبله در فصل گذشته از ناحیه همسترینگ راست دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و تنها در 9 بازی برای بارسلونا ظاهر شد. او در این فصل 12 بار بازی کرده و چهار گل به ثمر رسانده است ، از جمله 1 گل در پیروزی چهارشنبه لیگ قهرمانان در فرنسواروس.

اخبار

او در نیمه وقت در کادیز به میدان آمد ، در حالی که بارسلونا در یک مسابقه که در نهایت 2-1 شکست خورد ، یک گل زد.

او در نیوکمپ به لیست مصدومیت در حال رشد می پیوندد.

پدیده نوجوان Ansu Fati ، Sergi Roberto و مدافع Gerard Pique همگی در ماه نوامبر دچار مصدومیت جدی شدند و تا سال آینده از میادین دور خواهند بود. ساموئل امتیتی ​​مدافع دیگر مصدوم طولانی مدت است.

مدیر رونالد کومان در حال چرخاندن بازیکنان دیگری است که حامل ضربه هستند ، از جمله دروازه بان مارک آندره تر استگن و مدافع کلمنت لنگلت. هر دو شنبه به تیم بازگشتند و خطاهای پرهزینه ای مرتکب شدند.

باخت در کادیز بارسلونا را به رده هشتم رساند و 12 امتیاز از رهبر اتلتیکو مادرید عقب است. هر دو باشگاه 10 بازی انجام داده اند.

کومان روز شنبه گفت: “فاصله 12 امتیازی برای تیمی به اندازه اتلتیکو مادرید بسیار زیاد است.”

“هنوز بازی هایی باید انجام شود ، اما اگر نگرش و قوام خود را در خارج از خانه بهبود ندهیم ، نمی توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.”

Ter Stegen اولین خطای خود را پس از هشت دقیقه مرتکب شد ، در گوشه ای روی خط خود ماند و با ضربه سر آلوارو گیمنز از فاصله نزدیک ضربه زد.

در دقیقه 64 ، لنگلت در محوطه جریمه برنده خود ، نتوانست توپ را از روی ضربه بارسلونا کنترل کند. Ter Stegen شوت زد اما تلاشش را دفع کرد و توپ را به Alvaro Negredo زد که توپ را به تور خالی تبدیل کرد.

کومان گفت: “ما گلی دریافت کردیم که نمی توانم به تیم های دیگری که مربیگری کرده اند فکر کنم.”

“ما باید پیشرفت کنیم. وقتی توپ را ندارید ، باید با حریف خود وارد نبرد شوید. من بسیار ناامید هستم.

“نگرش امشب خوب نبود ، نه تنها از طرف مدافعان.”

تبلیغ شده

بارسلونا در چهار بازی در لالیگا به پیروزی رسیده است اما در لیگ قهرمانان بسیار موفق بوده و در هر پنج بازی پیروز شده است.

کومان گفت: “آنها مسابقات مختلفی هستند.” “توضیح شکست دشوار است. ما در حال بازی های خوبی بودیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله