آزمون آدلاید “اطمینان” مدیر عامل کریکت استرالیا طبق برنامه پیش رو پیش خواهد رفت


نیک هاکلی ، مدیر اجرایی موقت کریکت استرالیا روز سه شنبه تأیید کرد که آزمایش روزانه بین هند و استرالیا در آدلاید طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد. استرالیای جنوبی قفل شدن را اعمال کرده بود ، زیرا هفته گذشته گروهی از موارد COVID که آزمایش گلوله صورتی را بین دو طرف در زیر اسکنر قرار داده بود ، شناسایی شد. هاكلی اطلاع داد كه اوضاع كنترل شده است و قفل در 21 نوامبر برداشته شد و اضافه كرد كه وی از آزمون توپ صورتی كه طبق برنامه یعنی 17 دسامبر ادامه خواهد داشت بسیار “هیجان زده” است.

اخبار

“هفته گذشته یک گروه کوچک از موارد COVID وجود داشت و دولت استرالیای جنوبی به ما اطمینان داده است که آن را مهار کرده است و قفل شدن در روز شنبه برداشته شد. بنابراین ما اطمینان داریم که آزمون آدلاید طبق برنامه قبلی ادامه خواهد یافت ،” هاكلی در یك كنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت.

هاکلی در پاسخ به “گفت: پرس و جو ANI

اکنون بیش از 10 روز از ورود تیم کریکت هند به استرالیا برای یک تور طولانی چند قالب می گذرد. در حالی که تیم در قرنطینه باقی مانده است ، پسران همزمان با توپ سفید و قرمز تمرین می کنند.

هاكلی گفت: “همه بازيكنان اولويت شماره يك ما هستند و ما با BCCI بسيار در حال همكاری هستيم تا كاملاً بهترين شرايط ممكن را براي آموزش و همچنين اسكان فراهم كنيم.”

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست در برابر یکدیگر قرار بگیرند.

این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است از جمعه در سیدنی آغاز شود. بعد از پای توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند.

مدیر عامل موقت CA گفت: “من می خواهم از BCCI و همه بازیکنان بخاطر فداکاری در انجام این تور و همه کارکنانی که در ماه های اخیر پشت صحنه کار کرده اند ، سپاسگزارم.”

“این یک سریال فوق العاده مهم است و بعد از سالی که همه در آن حضور داشتند ، این علاقه زیادی به طرفداران کریکت خواهد آورد.”

تبلیغ شده

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. این سریال از 27 نوامبر ، 8.00 صبح (IST) به بعد به صورت زنده از کانال های سونی اسپورت پخش می شود.

پس از تغییر ICC در سیستم امتیاز برای WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، استرالیا در رده اول ایستاده است در حالی که هند در جایگاه دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله