آرجون تندولکار می تواند ویکت بگیرد و سیکس را هم بزند. تماشا کردن

آرجون تندولکار، پسر بزرگ کریکت ساچین تندولکار، روز سه‌شنبه شبی به یاد ماندنی داشت که اولین ویکت خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای هندی‌های بمبئی در مقابل سان رایزرز حیدرآباد انتخاب کرد. پس از دو اور در شروع، کاپیتان MI در آخرین اور توپ را به آرجون داد و SRH برای بردن به 20 ران نیاز داشت. آرجون چند بازیکن یورکی تحویل داد و همچنین ویکت بوونشوار کومار را گرفت و تیمش با 14 ران برنده مسابقه شد. طبیعتاً برای ساچین نیز یک لحظه غرورآفرین بود زیرا شخصیت های مشهور به او و پسرش تبریک گفتند.

یک روز پس از بازی‌های بولینگ، MI ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد چند بول‌باز جوان MI در حال ضرب و شتم هستند. این ویدئو آرجون را در حال زدن شوت های بزرگ نشان می داد. در حالی که آرجون تندولکار عمدتاً به‌خاطر بولینگ با سرعت بازوی چپش شناخته می‌شود، او در اولین بازی خود در دسامبر 2022 در بازی Ranji Trophy، یک قرن را برای گوا در برابر راجستان شکست داد تا از شاهکاری که پدرش به دست آورد، تقلید کند.

MI در توضیح این پست نوشت: “خیلی خوب، فکر می کنید این اولین کار آنها بود؟ دوباره نگاه کنید.”

در حالی که چندین بازیکن فعلی و سابق کریکت آرجون را به خاطر حفظ خونسردی خود در شرایط فشار مورد ستایش قرار دادند، مربی سابق سان رایزرز حیدرآباد، تام مودی، پیشنهاد کرد که هنوز خیلی زود است که این بازیکن جوان را “بازیکن مرگبار” خطاب کنیم.

“اگر او را صرفاً در مورد اعدام ارزیابی کنید، او درست متوجه شد. او خط خود را به درستی انجام داد، طرف زمینی را که به آن نگاه می کرد بولد کرد، طول خود را به درستی دریافت کرد، او تعداد تحویل ها را نزدیک به یورک دریافت کرد. او و همچنین روهیت را تحت فشار زیادی قرار می‌داد، زیرا او (روهیت) در ابتدای اینینگ برنامه‌ریزی نمی‌کرد که آرجون تندولکار یکی از توپ‌بازان مرگ او باشد.” تعامل در ESPNcricinfo.

با این حال، مودی که مربی SRH در زمان قهرمانی IPL در سال 2016 بود، احساس می کند که آرجون بسته به شرایط می تواند در اوورهای میانی استفاده شود.

او به وضوح نقشی در آن سمت دارد که قرار است با یک توپ جدید توپ بزند، کاری که او دو بار انجام داده است. من نقش او را به طور بالقوه در اوورهای میانی می بینم، اگر زمان مناسب باشد. اما مطمئناً یک متخصص در هنگام مرگ نیست. با این اوصاف، او می‌تواند با آن اجرا در حالی که سرش را بالا نگه داشته است راه برود. او دم به کاسه داشت، 20 دوش داشت، اما ما شاهد این بودیم که به شکل گلابی نیز رفته است. بنابراین، او خوب کار کرده است.” اضافه.

موضوعات ذکر شده در این مقاله