آرجون تندولکار “بیشتر شبیه ترنت بولت است…”: تمجید بزرگ ستاره نیوزیلندی سابق برای MI Youngster

سیمون دال اصرار داشت که روهیت شارما باید بیشتر از آرجون با توپ جدید استفاده کند.© BCCI/IPL

از زمانی که اولین بازی خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 انجام داد، آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار بزرگ، توجه بسیاری از کارشناسان و طرفداران کریکت را به خود جلب کرد. آرجون اولین بازی خود را برای هندی های بمبئی در اوایل این ماه در مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) انجام داد اما موفق به گرفتن ویکت نشد. اما، در بازی بعدی خود، این بازیکن 23 ساله اولین ویکت IPL خود را نگرفت، بلکه 20 ران در آخرین اوور دفاع کرد تا تیمش را به پیروزی مهم مقابل سان رایزرز حیدرآباد برساند.

با این حال، آرجون پس از 48 ران، از جمله 31 ران در یک اور مقابل پنجاب کینگز، یک بررسی واقعیت دریافت کرد، بازی که MI با اختلافی نزدیک شکست خورد.

سیمون داول، بازیکن سابق نیوزیلندی، در مورد نقش آرجون در حمله بولینگ MI، گفت که این جوان هنوز نباید در مسابقات بولینگ بازی کند.

“آخرین کاری که می خواهید با یک مرد جوان انجام دهید [Arjun Tendulkar] بعد از یک بازی بد او را روی انبوه پرتاب می کند زیرا او در واقع کار بسیار خوبی انجام داده است. من صادقانه فکر نمی‌کنم، و فکر می‌کنم روهیت شارما می‌داند که هنوز واقعاً یک بازی‌کننده مرگ نیست. او آدمی نیست که باید در چهار یا پنج بازی آخر بولینگ بازی کنند. اما او نزد او رفت تا به او فرصت بدهد و این برای آنها هزینه داشت.”

دال اصرار داشت که روهیت شارما، کاپیتان MI باید از آرجون بیشتر در توپ جدید استفاده کند.

“من فکر می کنم او بیشتر شبیه ترنت بولت و دیپاک چهار است که دو تا سه کاسه در جلو می اندازند، جایی که کمی تاب می خورد، و بعد شما آن را فراموش می کنید. او در حال حاضر آنقدر تجربه ندارد که در انتهای بازی بولینگ کند. دول اضافه کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله