آرجون تندولکار به وجد آمده پس از تکان خوردن بیرون رفتن ضعیف در مقابل PBKS با ویکت Wriddhiman Saha. توییتر واکنش نشان می دهد

آرجون تندولکار، بازیکن هندی‌های بمبئی، پس از دریافت 48 ران در سه اور مقابل پنجاب کینگز در یک بازی IPL 2023، انتقادات زیادی را برانگیخت. از این سه نفر، یکی را به تنهایی واگذار کرد. آرجون، پسر ساچین تندولکار بزرگ که تنها دومین مسابقه IPL خود را انجام داد، بخشی از یک آمار ناخواسته شد. 31 ران آرجون دومین گران ترین اوور توسط یک بولر MI در IPL بود. دانیل سامز با واگذاری 35 دوش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در سال 2022، مقام اول را دارد. برای مقام سوم، سه بازیکن به عنوان پاوان سویال در مقابل رویال چلنجرز بنگلور (2014)، آلزاری جوزف در برابر راجستان رویالز (KKR) برابری کردند. 2019) و Mitchell McClenaghan vs PBKS (2017) هر کدام 28 ران را واگذار کرده بودند.

با این حال، در مقابل گجرات تایتانز، آرجون تندولکار با اسکالپ بازکن رادیمن ساها، بازگشتی درخشان داشت. در اولین توپ اوور سوم، ساها یک پای خود را به سمت پایین کشید و بازیکنان MI به طور هماهنگ برای یک ضربه پشت سر به بالا رفتند. او را ترک کردند و DRS نیز این تصمیم را تایید کرد. تندولکار پس از اخراج به وجد آمد.

مارک بوچر، سرمربی سرخپوستان بمبئی، از آرجون تندولکار، که در پانزدهمین اوور اینینگ PBKS، 31 ران انجام داد، حمایت کرد. آرجون گران‌ترین بول‌باز ام‌آی بود که 48 دوش در سه اور با اقتصادی 16 را واگذار کرد.

“من فکر می کنم روهیت، که یک کریکت باز بسیار باتجربه است، احساس می کرد که آرجون را در اوور 14-15 توپ می زند. این مسابقه بهتری در آن مرحله از بازی بود. گاهی اوقات، آنها (تصمیمات) به راه شما می روند و گاهی اوقات. آنها این کار را نمی کنند. متأسفانه، آن را به نفع خود انجام نداد، و، با نگاهی به گذشته، گاهی اوقات بازی های مسابقه کار نمی کند و این فقط ماهیت کریکت T20 است.”

“برای او (آرجون) سخت خواهد بود، که در انتهای عقب در Wankhede، جایی که شرایط برای ضربه زدن خوب بود، وارد شود. او زندگی خواهد کرد و از آن یاد خواهد گرفت.این پایان دنیا نیست؛ هنوز روزهای اول نیست، بلکه روزهای اواسط لیگ برتر است و امیدوارم قویتر بازگردد.او از حمایت کامل کادر پشتیبانی و بازیکنان برخوردار است. بوچر افزود: تلاش کنیم تا در اسرع وقت از آن عبور کنیم.

با ورودی های PTI و ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله