آدام گیلچریست پس از تفسیر “خطا” از نودیپ سائینی ، محمد سراج عذرخواهی کرد


آدام گیلچریست کریکت استرالیایی سابق پس از مخلوط کردن هر دو در هنگام اظهار نظر در جریان افتتاحیه ODI از سری بازی های سه مسابقه بین هند و استرالیا در سیدنی ، جمعه ، با حضور در توییتر از اعضای فعلی تیم هند ، محمد سراج و ناودیپ سائینی عذرخواهی کرد. گیلچریست در طی مدت تفسیر خود هنگام صحبت در مورد مرگ پدر سراج یک مورد از هویت اشتباه داشت. گیلچریست صائنی را با سراج اشتباه گرفت ، وی تصمیم گرفت که بماند حتی وقتی که شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) به کریکت سازان گزینه پرواز به خانه را برای حضور در کنار خانواده اش پیشنهاد داد.

اخبار

پس از اینکه میچل مک کلناگان ، کریکت نشین نیوزیلند و برخی از هواداران به خطای گیلچریست در توئیتر اشاره کردند ، ویکتروکار سابق استرالیا از دو کریکت هند هردو عذرخواهی کرد.

گیلچریست در پاسخ به توییت یکی از طرفداران نوشت: “بله ، با تشکر از @ anshu2912 ، من متوجه شدم که در ذکر نامم اشتباه شده ام. عذرخواهی بزرگی برای خطای من ، هم به @ navdeepsaini96 و هم به محمد سراج.”

استرالیایی در پاسخ به مک کلناغان نیوزلندی پاسخ داد: “بله ، متشکرم ازMitch_Savage دوباره از همه عذرخواهی می کنم.”

سراج ، که اولین بازی خود را در هند در نوامبر 2017 در T20I مقابل نیوزلند انجام داد ، پدرش را در 20 نوامبر از دست داد. کریکت ، تصمیم گرفت که با تیم هند در استرالیا بماند و به خاطر تصمیم شجاعانه اش ستایش شود.

تبلیغ شده

سراج ، که بخشی از تیم تست هند برای سریال در استرالیا است ، گفت که برای تحقق آرزوی پدرش باقی مانده است.

سراج گفت: “او کسی بود که بیشتر از من حمایت کرد. این برای من ضرر بزرگی است.” “او آرزو کرد که من برای هند بازی کنم و کشورم را افتخار کنم. من فقط می خواهم آرزوی پدرم را برآورده کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله