آدام زامپا و اشلی گاردنر در صد در صد متعهد به بیرمنگام ققنوس هستند

آدام زامپا و اشلی گاردنر متعهد به صدور صدورقصد از بیرمنگام ققنوس هستند

آدام زامپا بخشی از تیم استرالیا برای تور هند در حال انجام است.© خبرگزاری فرانسه


دوتایی استرالیایی ، آدام زامپا و اشلی گاردنر روز پنجشنبه در میان چندین بازیکن زن و مرد بودند که برای نسخه ابتدایی کریکت انگلیسی صد سال ، به حق امتیاز بیرمنگام فونیکس متعهد شدند. با روشن شدن همه گیر ویروس کرونا ، به دلیل عدم دسترسی هواداران به زمین ، مسابقات امسال به تعویق افتاد ، یکی از اهداف اصلی قالب 100 توپ در هر طرف برای جذب تماشاگران جدید به کریکت. زامپا قبلاً توسط ققنوس در یک پیش نویس تلویزیونی ثبت نام کرده بود و اکنون باید گاردنر با پیوستن گاردنر به تیم زنان حق امتیاز ، این تعهد را با بازی در ققنوس احترام بگذارد.

اخبار

زامپا در بیانیه هیئت کریکت انگلیس و ولز گفت: “من ماه هستم تا بدانم که در بیرمنگام ققنوس می مانم و به این تیم جدید کمک می کنم تا در این سال اول صد یک چالش جدی ایجاد کند.”

“بیرمنگام یک شهر خارق العاده است و من واقعاً مشتاقانه می خواهم ادگباستون را به خانه صدا بزنم. امیدوارم که ما بتوانیم از جمعیت و هواداران جدید خود در زمین استقبال کنیم زیرا ، با بازی در انگلیس در ادگباستون ، می دانم که جو عالی است.”

گاردنر اضافه کرد: ما یک تیم عالی بیرمنگام ققنوس ساخته ایم و نمی توانم صبر کنم تا در مسابقات سال آینده شرکت کنم.

معین علی همه کاره در انگلیس متولد بیرمنگام قرار است در سال 2021 کاپیتان تیم مردان شود ، در حالی که سوفی دیوین همه کاره نیوزلند تیم زنان را رد می کند.

تبلیغ شده

در همین حال ، بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه همچنین اعلام کرد که 41 قرارداد حرفه ای به عنوان کریکتورهای زن کریکت در 8 تیم منطقه ای اعطا شده است ، که این مبلغ 27 میلیون دلار برای بازی زنان است.

کلر کانر ، کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس ، مدیرعامل کریکت بانوان ECB ، گفت: “معرفی این 41 بازیکن حرفه ای ، علاوه بر 17 بازیکن زن انگلیس با قرارداد مرکزی ، مهمترین گام برای بازی زنان در سالهای اخیر است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله