“آخرین مرحله شغلی من”: MS Dhoni بمب عظیمی را پس از پیروزی در برابر SRH رها کرد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، روز جمعه اشاره کرد که ممکن است در آخرین فصل خود در لیگ برتر هند بازی کند و گفت: “این آخرین مرحله از دوران حرفه ای من است”. تیم دونی جمعه شب به هواداران حاضر در استادیوم چیناسوامی شادی زیادی داد و سان رایزرز حیدرآباد را با هفت ویکت شکست داد، دوون کانوی بازیکن نیوزیلندی کریکت سومین نیم قرن خود را در این فصل IPL به ثمر رساند و راویندرا جادجا صاحب سه ویکت حیاتی شد.

در تعقیب 134/7، CSK دوش های برنده را با 8 توپ به ثمر رساند و کانوی یک توپ شکست ناپذیر 57 توپ 77 را به ثمر رساند و با روتوراج گایکواد (35) شراکت 87 دوانی را برای ویکت افتتاحیه به دست آورد.

دونی که پس از پیروزی تیمش در مسابقه، بر غرش و حمایت شدید جمعیت غلبه کرد، گفت: “همه آنچه گفته و انجام شده، آخرین مرحله زندگی من است، هر چقدر هم که بازی کنم.

دونی پس از بازی گفت: “پس از دو سال، هواداران این فرصت را پیدا کردند که به اینجا بیایند و تماشا کنند، احساس خوبی دارد که اینجا هستم. جمعیت به ما عشق و محبت زیادی داده است.”

دونی ستایش از متیشا پاتیرانا، بازیکن جوان سریلانکایی بود، که چهار اور عالی زد و دو ویکت گرفت، اگرچه کمی گران بود و 42 دوش را واگذار کرد.

فرصت کافی برای زدن خفاش را نداشتم، اما شکایتی نداشتم. من در مورد دوم زدن خفاش مردد بودم، زیرا احساس می کردم شبنم زیادی وجود نخواهد داشت. وقتی احتمال شبنم وجود دارد، باید دومی خفاش کنید.

دونی افزود: “اسپینرها وقتی وارد شدند، طول بسیار خوبی بولد کردند. بولرهای سریع پس از بازگشت، به خصوص پاتیرانا، به طرز عالی بولینگ کردند.”

کانوی گفت که CSK در حال تلاش برای تکمیل یک الگوی برنده پس از یک نمایش برتر دیگر است.

کانوی که با نیم تن بدون شکست خود مسابقه را به یک مسابقه بدون شکست تبدیل کرد، اضافه کرد که امتیاز کمتر از 134 توسط SRH باعث شد تیم میزبان در هنگام تعقیب ریسک کمتری بکند.

اگرچه CSK این کار را در 18.4 اور انجام داد، آنها می توانستند کار را خیلی زودتر به پایان برسانند، اما آنها احتیاط را به پرخاشگری در ورزشگاه ام چیدامبارام ترجیح دادند.

“خوشحالم که در پایان حضور دارم و برنده می‌شویم. برنامه‌ریزی برای ما ساده است. هر بازی، خیلی تغییر نمی‌کند. نمایش‌های خوب کریکت را در پاورپلی بازی کنید و بولرها را تحت فشار قرار دهید. ما سعی می‌کنیم و به دنبال تکرار آن هستیم. کانوی گفت بدون در نظر گرفتن امتیاز.

ما احتمالاً بهترین شرایط را داشتیم، احتمالاً (توپ) به اندازه اولین اینینگ ها نگه نداشت. زمینی که در بنگلور (در مقابل RCB) تجربه کردیم بسیار بهتر بود. می دانستیم که این کار را انجام می دهیم. اینجا نباید خیلی بی پروا بود.” نیوزیلندی در 17 آوریل 83 توپ از 45 توپ در مقابل RCB در یک ورزشگاه چیناسوامی زده بود، در حالی که CSK در 17 آوریل موفق شد 226 برای شش توپ را به دست آورد و تیم فاف دو پلسیس را با هشت ران شکست دهد.

آیدن مارکرام، کاپیتان تیم شکست خورده، گفت که ضربه‌های SRH طرف را پایین انداخته بودند.

“هیچوقت از دست دادن خوب نیست، ناامیدیم. خودمان را با خفاش ناامید می کنیم. فاقد مشارکت اساسی بودیم. این یک ویکت 130 نفری نبود، بیشتر به عدد 160 نزدیک می شد. اگر شراکتی نداشته باشید، گرفتن شتاب دشوار است.

“آنها (CSK) در اوورهای میانی خوب بازی کردند، به ما امتیاز زیادی ندادند.

“بچه ها برنامه های خود را داشتند اما ما در نهایت نتوانستیم امشب آن را درست انجام دهیم. ما اکنون به چند پیروزی نیاز داریم، باید ببینیم چگونه می توانیم با خفاش بهتر شویم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله