“آخرین بار به من اطلاع دادند…”: “کاپیتان” ویرات کوهلی پرونده عجیب فاف دو پلسیس را توضیح می دهد.

ویرات کوهلی RCB را در مقابل RR رهبری کرد© BCCI/Sportzpics

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) تصمیم گرفت برای دومین بازی متوالی به عنوان بازیکن تعویضی باقی بماند و باعث شد ویرات کوهلی دوباره تیم را مقابل راجستان رویالز رهبری کند. به دلیل یک آسیب جزئی دنده بود که دو پلسیس تصمیم گرفت در آخرین بازی مقابل پنجاب کینگز فقط برای RCB بکوبد و به نظر می رسد که این بازیکن آفریقای جنوبی به طور کامل بهبود نیافته است. وقتی از کوهلی در مورد سناریوی دوپلسیس سوال شد، او فاش کرد که مدیریت تیم به او اطلاع داده است که ممکن است مجبور شود برای چند بازی کاپیتان شود.

“انتخاب بسیار آسان بود، ما ابتدا می زدیم. این دریچه خشک به نظر می رسد و خشک تر می شود و ممکن است اول از هم بپاشد. من این را به سانجو نگفتم، اما خیلی خوشحالم که اول خفاش می کنم. ما آنها آخرین بار به من اطلاع دادند که ممکن است مجبور باشم چند بازی را کاپیتان کنم، کاری که من عادت ندارم انجام دهم. بنابراین من خوشحالم که وارد عمل می شوم و آماده هستم تا از هر آنچه فاف بوده است ادامه دهم. در حال انجام.

“تیم به خوبی پاسخ داده است، ما با انرژی زیادی بازی می کنیم و این در بازی گذشته نشان داده شد. یک تغییر برای ما، وین پارنل از بازی خارج شد و دیوید ویلی جایگزین او خواهد شد. فاف به عنوان یک بازیکن فرعی به بازی ادامه می دهد. کوهلی در زمان پرتاب پس از اینکه کاپیتان RR، سانجو سامسون تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود، گفت.

RCB نسبت به بازی قبلی مقابل PBKS یک تغییر در تیم خود ایجاد کرد و وین پارنل راه را برای دیوید ویلی در تیم باز کرد. به احتمال زیاد، فاف برای هدایت تیم به عنوان یک عضو کامل از یازدهم بازی بعدی در دسترس خواهد بود.

در مورد سامسون، او از چلنجرهای سلطنتی دعوت کرد تا ابتدا بکوبند و گفت که ترجیح می‌دهد طرف خود را کاسه کند.

“ما ابتدا کاسه بازی می کنیم. به شرایط، طرف خود و آنها نگاه می کنیم. بنابراین ما بولینگ را ترجیح می دهیم. رختکن ساده، صادقانه است و باید به نحوه بازی خود احترام بگذاریم. ما با همان یازده نفر شروع می کنیم. سامسون گفته بود، ممکن است بعداً کسی را اضافه کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله