آجینکیا رهانه در ترکیب هند برای فینال آزمون قهرمانی جهان مقابل استرالیا قرار گرفت، سوریاکومار یاداو از تیم خارج شد

آجینکیا راهان تیمش هند را برای فینال مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا بازمی‌گرداند. از طرف دیگر، سوریاکومار یاداو شامل نشده است. رهانه، پیشکسوت 82 مسابقه تست، آخرین بار در ژانویه سال گذشته برای هند در طولانی ترین فرمت این بازی به میدان رفت. از آن زمان، او به دلیل فرم ضعیف برای انتخاب در نظر گرفته نشد. با این حال، پس از عملکرد خوب در کریکت داخلی و لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای چنای سوپر کینگز (CSK)، این بازیکن 34 ساله راه خود را بازگشت.

از ترکیب هندی که در تست 3 و 4 مقابل استرالیا حضور داشتند، سوریاکومار یاداو، کولدیپ یداو و ایشان کیشان غایبان قابل توجه هستند در حالی که شریاس ایر به دلیل مصدومیت نتوانست در تیم حضور داشته باشد. همراه با رهانه، شاردول تاکور، بازیکن همه کاره نیز در فهرست فینال WTC قرار گرفته است.

با مصدومیت ایر، کمیته انتخاب تصمیم گرفت که رهانه کهنه کار را فراخوانی کند. این خفاش باتجربه به دلیل نمایش فوق العاده اش با خفاش در IPL برای CSK، تبدیل به موضوع مورد بحث در طیف کریکتینگ هند شده بود. در فصلی که تاکنون، رهانه 209 دوش را با میانگین 52.25 جمع کرده است. این ران ها با نرخ ضربه استثنایی 199.04 آمده اند. او در حال حاضر در فهرست برترین گلزنان لیگ قرار دارد.

ترکیب هند برای فینال WTC مقابل استرالیا:روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

دیدار سران هند و استرالیا از 7 ژوئن تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار می شود. شاگردان روهیت شارما در سری 4 بازی اخیر تست مرزی-گاواسکار بین دو تیم موفق به پیروزی 2-1 شده بودند. با این حال، در خارج از خانه، انتظار می رود شرایط برای تیم پیچیده تر باشد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله