آجیت آگارکار ، مانیندر سینگ ، چتان شارما ، شیو ساندرر داس در فری برای هیئت انتخاب ملی هند: گزارش


کمیته انتخاب ملی BCCI با ظاهری جدید قرار است تعدادی از بازیکنان مشهور سابق هند مانند Chetan Sharma ، Maninder Singh و Shiv Sunder Das که برای پست های خالی از مناطق مربوطه خود درخواست می کنند ، در مشخصات خود افزایش یابد. با این حال ، آجیت آگکارار که 231 مسابقه بین المللی (191 ODI ، 26 تست ، 4 T20I) به نام خود دارد ، می تواند در صورت تصدیق مجدد برای انتخاب شغل انتخاب ، نامزد انتخاب پست رئیس باشد. در حالی که نمی توان با آگارکار برای اظهارنظر تماس گرفت ، اما آموخته شده است که وی کلاه خود را به حلقه حلقه می اندازد و با توجه به تجربه بین المللی گسترده (سه جام جهانی ODI و یک جهان T20 در سال 2007).

اخبار

اگرچه BCCI رسماً از سیستم منطقه ای خلاص شده است ، اما بعید است که دو نفر از یک منطقه در هیئت انتخاب نگهداری شوند.

سونیل جوشی از منطقه جنوب (84 بازی بین المللی – 15 تست و 69 تست ODI) رئیس است در حالی كه منطقه مرکزی توسط هارویندر سینگ نشان داده می شود.

با این حال ، برخی از متقاضیان این مسابقه مسابقات بین المللی بیشتری نسبت به جوشی دارند ، که طبق قانون کمیته لودا مجبور خواهد شد پست خود را رها کند.

“بله ، من برای پست انتخابی درخواست داده ام. من به عنوان یک عضو معمولی در هیئت مشکلی ندارم. هدف اصلی من خدمت به کریکت هند است. من در کنار افسانه هایی مانند Sunil Gavaskar ، Kapil Dev ، Dilip Vegsarkar بازی کرده ام ، چیزهای زیادی آموخته ام از آنها ، “چتان ، اولین مرد هت تریک هند در یک جام جهانی (1987) با 88 بازی بین المللی ، به PTI گفت.

این مرد 54 ساله در ماه ژانویه نیز درخواست داده بود اما پس از آن BCCI فقط جوشی را جایگزین مقام فعلی منطقه جنوب (MSK پراساد) کرد و هارویندر به جای گاگان خدا آمد.

نام بزرگ دیگری که از North Zone درخواست کرده است ، Maninder Singh چرخنده بازو چپ است (94 بازی – 35 تست و 59 ODI).

مانیندر که به عنوان جایگزین ایده آل بیشان سینگ بدی در مسابقات انتخاب شد ، گفت: “بله ، من آخرین بار (در ژانویه) نیز درخواست داده بودم و این بار نیز درخواست می دهم. اگر فرصتی فراهم شود ، مطمئنا دوست دارم بهترین ضربه را بزنم.” اواسط دهه 1980 بخاطر استعداد عجیبش.

یک مدیر ارشد منطقه شمال گفت که برنامه های Maninder و Chetan بیش از استقبال هستند.

“آخرین بار ، این Sarandeep Singh بود که کمتر از 10 بازی بین المللی به اعتبار او داشت. این یک شوخی بی رحمانه با سیستم بود. حداقل ما Chetan و Maninder ، دو کریکت بسیار مشهور زمان خود را داریم که برای کار انتخاب انتخاب می کنند ،” مسئول دفتر BCCI از منطقه شمال گفت.

انتخاب جالب انتخاب منطقه شرقی است که در آن یافتن بیش از حد کریکت های بین المللی همیشه دشوار است.

Das ، یک بازکن دزدکی و رده سنی نزدیک کلاس جهانی با 1326 اجرا در 23 تست ، یکی از محبوب ترین گزینه های East Zone است. وی در مورد درخواست برای ارسال به PTI تأیید کرد.

با این حال ، با توجه به اینکه هموطن سابق وی و دبیر پیشین هند ، دباشیش موهانتی در هیئت داوران عضو شده است ، ممکن است BCCI دو نفر از ادیشا را در کمیته های انتخاب رده های پایه و ارشد مایل نباشد.

“یکی از مقامات رسمی امور انتخاب گفت:” ببینید ، اگر داس درخواست کند ، پرونده وی نادیده گرفته خواهد شد. در این صورت ، BCCI ممکن است دو سال آینده دبو (Mohanty) را به عنوان منتخب ارشد محاکمه کند و به کسی از بنگال این سمت را بدهد. ” .

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه Subroto Banerjee دریانورد سابق هند از منطقه شرق درخواست خواهد کرد اما تأیید شده است که “او متقاضی نیست” برای این کار.

“سوبروتو مدتی مربی بولینگ محترم بوده و دوست دارد به عنوان مربی ادامه دهد – خواه در NCA ، هند U-19 یا هند A. او علاقه ای به انتخاب ملی ندارد” ، منبع نزدیک به کریکت گفت.

یک کاندیدای بسیار جالب ، Ranadeb Bose ، پیوند دهنده سابق بنگال است که در حال حاضر مربی بولینگ تیم ایالتی است.

رانادب بخشی از تیم برنده سری تست های هند در انگلیس (2007) بود اما بدشانس بود زیرا به 91 بازی درجه یک و 82 لیست A خود یک کلاه هند اضافه نکرد.

تبلیغ شده

Ranadeb یک واحد بولینگ با سرعت بالا برای بنگال ایجاد کرده است که شامل Akash Deep ، Ishan Porel (در حال حاضر با تیم ملی در استرالیا به عنوان بولینگ تور) و Mukesh Kumar.

با این حال ، وقتی صحبت از Das در مقابل Bose می شود ، بدیهی است که درب بازکن قبلی مورد علاقه فراری است. اما در صورتي كه BCCI وي را به عنوان جايگزين انتخاب كنند ، بوز هنوز مي تواند درگير باشد و Mohanty را به سطح ارشد ارتقا دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله