DC vs SRH: Marcus Stoinis با ستایش از شیخار داوان ، می گوید او امسال راه ما را هدایت کرده است


مارکوس استوئنیس ، بازیکن سرتاسر استرالیا ، که همچنین نقش خود را در سفر تیم به فینال IPL بازی کرده است ، گفت که او ممکن است کاپیتان نباشد اما از تأثیر شیخار داوان به عنوان یک مجری و “رهبر” در گروه پایتخت های دهلی نمی توان چشم پوشی کرد. دهاوان با 603 دویدن و استوینیس با 352 دویدن و 12 ویکت دو بهترین عملکرد را برای پایتخت ها داشته اند. آنها روز یکشنبه در پیروزی 17 تیم در مرحله مقدماتی 2 مقابل SunRisers Hyderabad نقش زیادی داشتند. استوینیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “شیخار باورنکردنی بوده و صدها بازیکن بزرگ را به ثمر رسانده است. حتی در مسابقاتی که از دست داده است ، او توپ را به خوبی زمان بندی کرده است. او امسال واقعاً راه را برای ما هدایت کرده است.”

اخبار

خود استوئینیس از دانش بسیار زیاد داوان در زمینه سازگاری با شرایط مختلف بهره مند شده است.

“او (داوان) در تیم رهبر است. او انرژی زیادی را وارد می کند و دانش زیادی را به اشتراک می گذارد. او واقعاً در طول این کارزار با من خوب بوده است. من واقعاً به او افتخار می کنم.

استوینیس که 38 بار حمله را به ثمر رساند در حالی که برای اولین بار روز یکشنبه دروازه ها را باز کرد ، گفت: “او امسال 600 مسابقه مثبت انجام داده است. امیدوارم که او در آخرین بازی یک ضربه بزرگ داشته باشد.”

Stoinis قبلا در لیگ لیگ باش بزرگ افتتاح شده بود اما در IPL ، این اولین تلاش او پس از ناکامی های مکرر Prithvi Shaw برای رسیدن به دو رقمی بود.

“ریکی (پونتینگ) چند بار با من در مورد امکان باز کردن ضربات صحبت کرده بود. این فقط جواب داد و ما فکر کردیم این بازی برای انجام این کار است. در یکی از بازی ها ، من در شماره 3 مبارزه کردم و آن در حالی که 220 را تعقیب می کردیم ، از زمین خارج نشد. “

او همچنین یک روز میدان داشت که توپ را در اختیار داشت زیرا مانیش پاندی و کین ویلیامسون خطرناک را در زمان مناسب و در طلسم 3 بر 26 در چهار اوور از زمین خارج کرد.

“بولینگ در این قالب همیشه سخت است و بیشتر به برنامه ریزی و داشتن ایده خوب قبل از رسیدن به زمین می پردازد.”

تبلیغ شده

از نظر Stoinis ، ایده اصلی بولینگ T20 ، بیش از مصرف ویکت ، محدود کردن است.

“فقط واضح باشید که در T20 ، شما همیشه سعی در گرفتن ویکت ندارید ، بلکه سرعت اجرا را کنترل می کنید و کنترل بازی باعث ایجاد فشار می شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله