یک دغدغه؟ اگر از هک اندروید با Kali استفاده می کنید، راه درست نیست!

دسترسی به تصویر: حتی اگر اکانت مورد نظر روی “Private” تنظیم شده باشد، باز هم می توانید تمام تصاویر آپلود شده در حساب اینستاگرام را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشید!

این برنامه هک اندروید با لینک دارای حجم بسیار کم و رابط کاربر پسند است و می تواند وای فای را برای اطلاعات بیشتر هک کند.

-کمتر از 30 ثانیه Hackode: Hacker Toolkit یک برنامه برای تست نفوذ، هکرهای اخلاقی، مدیر فناوری اطلاعات و متخصص امنیت سایبری برای انجام کارهای مختلف مانند شناسایی، اسکن سوء استفاده و موارد دیگر است.

برنامه هک اندروید

بنابراین، اگر می خواهید به یک برنامه غنی و کاربردی هک گوشی اندروید دسترسی داشته باشید، برنامه cSploit را فراموش نکنید. این برنامه یکی از جدیدترین برنامه های هک تلفن همراه است که در سال گذشته منتشر شد.

هدف ما آرامش خاطر شما هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی و محافظت از داده هایی است که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید.

با این نرم افزار به (مکان-مکالمات-پیام ها-برنامه ها-دوربین-میکروفون و اطلاعات حافظه و اطلاعات شبکه های اجتماعی…) دسترسی خواهید داشت.

این بهترین ابزار برای دسترسی به حتی کسانی است که از روش های غیراخلاقی برای هک کردن حساب های رسانه های اجتماعی شما استفاده می کنند. برنامه cSploit یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندروید است.

اما همانطور که می دانید روت کردن گوشی گارانتی آن را باطل می کند. این برنامه وای فای شما را روشن و خاموش می کند و عمر باتری شما را افزایش می دهد. پس این مناسب ترین برنامه است. پس بهتر است بدون روت سراغ هک وای فای بروید.

هک اندروید با کالی

از مهم ترین ویژگی های آن این است که امکان هک بدون روت را فراهم می کند. اگر قصد دانلود یک برنامه بسیار قدرتمند هک وای فای برای اندروید را دارید، این برنامه قابلیت پشتیبانی از روترهای شرکت های مختلف از جمله وودافون، ایسوس، هواوی، دیلینک، tplink، tenda و… را دارد.

اگر می خواهید به هر شبکه ای متصل شوید و وای فای آن را هک کنید، فقط باید آن شبکه را انتخاب کنید. این برنامه به شبکه ای نفوذ می کند که از الگوریتم های ضعیفی استفاده می کند. برای استفاده از این ابزار نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

WPS مخفف Wi-Fi Protected Setup است و دکمه یا چراغی برای آن روی مودم ها نصب شده است. یعنی به جای استفاده از لینوکس یا ویندوز برای هک وای فای، می خواهیم اپلیکیشن هک وای فای و برنامه هک وای فای بدون روت برای اندروید را به شما معرفی کنیم تا با نحوه هک وای فای بدون روت آشنا شوید. اگر مودم شما این دکمه را دارد و این گزینه در تنظیمات مودم غیرفعال نیست و گوشی اندرویدی شما از WPS پشتیبانی می کند، می توانید بدون وارد کردن رمز وای فای به وای فای متصل شوید. از آنجایی که مشکل امنیتی مربوط به WPS کشف شده است، راهی برای نفوذ به شبکه Wi-Fi.

هک اندروید با لینک

اما اگر نسخه اندروید شما قدیمی تر است، باید گوشی خود را روت کنید. احتمالا یکی از بهترین برنامه های موجود برنامه من است.همانطور که از نامش پیداست این نرم افزار گوشی شما را به یک کنترل از راه دور برای گوشی های دیگران تبدیل می کند. برنامه SPY24 یکی از برنامه های محبوب در این زمینه است که با هدف نظارت و کنترل تلفن همراه کودکان و اعضای خانواده ساخته و منتشر شده است. سیستم مراقبت از خانواده Maxiroid نام نرم افزار موبایلی با نصب و فعال سازی بسیار آسان است که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت های فرزندان خود در شبکه های مجازی موبایل را می دهد.

برنامه هک اندروید انتخاب های برتر

همچنین می توانید از افزونه Chrome Remote Desktop در کروم برای دسترسی به تلفن همراه از مرورگر دسکتاپ استفاده کنید. همانطور که در زیر مشاهده خواهد شد، اکثر برنامه های اندروید از مشکلات امنیتی WPS در مودم برای هک وای فای بدون روت سوء استفاده می کنند. در این مقاله قصد دارم اپلیکیشن های هک وای فای اندروید را معرفی کنم. دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید یکی از برنامه های محبوب جهانی است. این برنامه 100% رایگان است و برای بازی های آفلاین و آنلاین به اندازه کافی خوب کار می کند.

اگرچه این مشکل در محصولات جدید برطرف شده است، اما بسیاری از افراد همچنان از مودم های قدیمی استفاده می کنند یا تنظیمات امنیتی آنها را نادیده می گیرند و این مشکل کم و بیش وجود دارد. برنامه Hackode یکی از جدیدترین برنامه های هک موبایل اندرویدی است که شاهد عرضه آن در سال 2018 بوده ایم. ، اما به دلیل کیفیت عملکرد خوب، در لیست بهترین برنامه های ما قرار گرفته است. بنابراین برنامه Hackode را به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به یاد داشته باشید.