یووراج سینگ آرزو می کند “مامان میرچی” سانیا میرزا در حالی که ستاره تنیس 34 ساله می شود

آرزوهای یوراج سینگ

یووراج سینگ در تولدش تصویری قدیمی با ستاره تنیس ، سانیا میرزا به اشتراک گذاشت.© توییتر


یووراج سینگ همه کاره سابق هند روز یکشنبه با انتشار توییتر تولد دوست عزیز و ستاره تنیس خود ، سانیا میرزا را تبریک گفت. Yuvraj و Sania رفاقت بسیار خوبی دارند و پست های آنها در شبکه های اجتماعی به وضوح برجسته است. سانیا میرزا ، یکی از تنیسورهای خوش آواز کشور ، یک آرزوی تولد ویژه از یوورج سینگ دریافت کرد. یوراج با اشاره به سانیا به عنوان “مامان میرچی” ، برای ستاره تنیس آرزوی یک سال شگفت آور را آرزو کرد. “تولدت مبارک میرشی مامان @ MirzaSania! امیدوارم یک سال” آس “داشته باشید! بارهای عشق همیشه” ، آرزوی تولد یووراج برای سانیا را خواند.

اخبار

یووراج سال گذشته میلادی نیز آرزوی مشابهی را در روز تولد سانیا ارسال کرده بود. با این حال ، در آن زمان سانیا با پاسخ خنده دار خود توجه مردم را به سرقت برده بود.

یووراج ، که نقشی اساسی در پیروزی جام جهانی 2011 هند داشت ، سال گذشته از بازنشستگی خود در مسابقات بین المللی کریکت و لیگ برتر هند (IPL) خبر داد.

سانیا میرزا در شبکه های اجتماعی کاملاً فعال است و بیشتر پست های او پسرش ایذائان است.

در اوایل سال جاری ، سانیا به دلیل بازگشت موفقیت آمیز به دادگاه پس از به دنیا آوردن پسرش ، اولین هندی بود که برنده جایزه Fed Cup Heart شد.

سانیا پس از چهار سال به فد کاپ بازگشت و به هند کمک کرد برای اولین بار در تاریخ به پلی آف صعود کند.

سانیا پس از به دنیا آوردن پسرش ، ایذان در اکتبر 2018 ، در ژانویه سال جاری به دادگاه بازگشت و فوراً با جمع آوری عنوان دونفره زنان در هوبارت اینترنشنال در کنار نادیا کیچنوک به موفقیت دست یافت.

تبلیغ شده

سانیا پس از کسب 10 هزار رأی مثبت به علاوه رأی کل 16،985 رأی برای سه نامزد منطقه ای گروه I امسال ، جایزه منطقه آسیا / اقیانوسیه را بدست آورد.

(با ورودی های PTI)

مباحث ذکر شده در این مقاله