یوفا پس از به تعویق انداختن بازی PSG-Istanbul Basaksehir ، بازرس اخلاق و انضباطی منصوب می کند

یوفا پس از به تعویق انداختن بازی PSG-Istanbul Basaksehir ، بازرس اخلاق و انضباطی منصوب می کند

بازی امروز دو تیم امروز از دقیقه 14 امروز از سر گرفته می شود.© خبرگزاری فرانسه


یوفا روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از به تعویق افتادن مسابقه لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن (PSG) و استامبول باشاکرهیر پس از ترک تیم ترکیه در زمین نیمه اول ، یک بازرس اخلاق و انضباطی را برای انجام تحقیقات انضباطی منصوب کرده است. ، به اتهام سو assistant استفاده نژادی دستیار مربی باشگاه. باشاكشير ادعا كرد كه دستيار مربي اين باشگاه توسط داور چهارم مورد سوused استفاده نژادي قرار گرفت. سایت Goal.com گزارش داده بود که هر دو بازیکن PSG و Basaksehir از زمین خارج شدند و در نتیجه این مسابقه به تعویق افتاد. دیدار امروز دو تیم امروز از دقیقه 14 و با نتیجه 0-0 به سر می برد.

اخبار

“طبق ماده (4) ماده 31 آیین نامه انضباطی یوفا ، بازرس اخلاقی و انتظامی امروز منصوب شد تا تحقیقات انضباطی را در مورد حادثه و اتفاقاتی که منجر به بازی گروهی لیگ قهرمانان یوفا بین پاری سن ژرمن شد ، انجام دهد. یوفا در بیانیه ای گفت: “استانبول Basaksehir FK رها می شود. اطلاعات مربوط به این تحقیقات به موقع در دسترس خواهد بود.”

پیش از این ، یوفا گفته بود که پس از بحث و گفتگو با هر دو باشگاه ، “بر اساس استثنایی” تصمیم گرفته است که دقایق باقیمانده مسابقه با تیم جدیدی از مسئولان مسابقه بازی شود در حالی که افزود “نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن ، جایی در فوتبال ندارد. “

مباحث ذکر شده در این مقاله