یوفا از فیفا می خواهد که قانون جنجالی هندبال را بررسی کند


هیئت حاکمه فوتبال اروپا روز پنجشنبه تأیید کرد ، یوفا از جیانی اینفانتینو ، رئیس فیفا خواسته است تا قانون هندبال را تغییر دهد تا “ناامیدی در حال رشد” متوقف شود. الكساندر سرفرین ، رئیس یوفا در نامه ای به اینفانتینو ، از قانونگذاران فوتبال خواست كه قانون هندبال را تنظیم كنند – كه از مارس سال گذشته وضع شده است – به این ترتیب داوران می توانند بار دیگر قضاوت كنند كه آیا قصد بازیكنی توپ توپ وجود دارد یا خیر.

اخبار

در نامه Ceferin که در تاریخ 27 اکتبر ارسال شده است ، آمده است: “تلاش برای تعیین دقیق مواردی که دست زدن به توپ جرم است ، منجر به بسیاری از تصمیمات ناعادلانه شده است که با ناامیدی و ناراحتی رو به رشد جامعه فوتبال روبرو شده است.”

محتوای نامه به آژانس ورزشی خواهران AFP در آلمان ، SID تأیید شد.

خبر این نامه یک روز پس از آخرین جایزه بحث برانگیز ضربه ایستگاهی اعلام شد که چلسی را در پیروزی 3-0 مقابل رن در لیگ قهرمانان اروپا 2 گل پیش انداخت.

دالبرت ، مدافع رنس ، كه پنالتی اول چلسی را پیش انداخته بود ، پس از بازبینی VAR ، برای دومین كارت از زمین اخراج شد ، وقتی كه تامی آبراهام از روی پا به بازوی او برخورد كرد.

این تصمیم و پایان عالی تیمو ورنر از روی نقطه زمین ، در واقع شانس تیم لیگ 1 را برای گرفتن نتیجه در استمفوردبریج در اولین فصل حضور در لیگ قهرمانان از بین برد.

رئیس جمهور رن ، نیکولاس هولوک پس از شکست در لندن بسیار خونسرد بود و داور فلیکس زوایر را “مرد مسابقه” خواند.

“من دوست دارم کسی به وضوح قوانین هندبال در محوطه را برای من توضیح دهد … بدون اینکه آلفرد (گومیس ، دروازه بان رن) مجبور به مهار شود ، نتیجه به 2-0 رسید.”

این یکی از بسیاری از تصمیمات پنالتی بود که بازیکنان و مدیران را خشمگین کرده و Ceferin در نامه خود گفته است که خلاف “روح بازی” است.

تبلیغ شده

Ceferin به اینفانتینو نامه نوشت زیرا این هیئت بین المللی اتحادیه فوتبال تحت کنترل فیفا است که در مورد قوانین بازی تصمیم گیری می کند.

فیفا نیمی از هشت رای IFAB را در اختیار دارد و بقیه اعضای آن به اتحادیه انگلیس ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی تعلق دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله