یوزوندرا چاهال با نامزد عکس شایان ستایش ارسال می کند ، به Dhanashree Verma یادآوری می کند که دلتنگ او شده است

Yuzvendra Chahal و Dhanashree Verma به خاطر پست های زیبا در شبکه های اجتماعی شناخته شده اند© اینستاگرام


یوزوندرا چاهال که در حال حاضر برای سفر به هند در استرالیا است ، مرتباً به شبکه های اجتماعی می رود. او عکس های زیادی را با نامزد خود Dhanashree Verma منتشر کرده است تا نشان دهد دلتنگ او شده است. این زن و شوهر به خاطر پست های فوق العاده شایان ستایش خود در اینستاگرام ، با طرفداران زیادی که به دنبال آنها هستند ، شناخته می شوند. این اسپینر اخیراً در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، با سلطنت Challengers Bangalore (RCB) در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) حضور داشت. روز سه شنبه ، او یک عکس عاشقانه شایان ستایش بار دیگر منتشر کرد و این بار طبق معمول با نامزدش بود. او عنوان آن را اینگونه عنوان کرد: “من با تو راه می روم و تا آخر تو را دنبال خواهم کرد ..”

اخبار

در امارات متحده عربی ، چاهال در فرم برتر RCB بود. کاپیتان ویرات کهلی معمولاً از او به عنوان برگ برنده خود استفاده می کرد و از 15 مسابقه 21 ویکت را گرفت ، در شرایط اقتصادی 7.08. RCB با هفت پیروزی و هفت شکست مرحله لیگ را در مکان چهارم به پایان رساند. آنها در بازی Eliminator به SunRisers Hyderabad (SRH) باختند.

تور هند در استرالیا شامل سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه است.

تبلیغ شده

ODI ها از 27 نوامبر شروع می شوند ، و مسابقات در 29 نوامبر و 2 دسامبر دنبال می شوند. T20I در 4 دسامبر آغاز می شود ، سپس در 6 دسامبر و 8 دسامبر آغاز می شود. اولین مسابقه آزمون در 17 دسامبر آغاز می شود.

چاهال بخشی از تیم های T20I و ODI هند است. ناخدا کوهلی پس از اولین مسابقه آزمون به دلیل پدر بودن اعطا شده توسط BCCI به خانه می رود. او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله