یوزوندرا چاهال با نامزد امتیازهای براونی را بدست آورد ، عکس شایان ستایش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. به عکس مراجعه کنید

یوزوندرا چاهال با نامزد امتیازهای براونی را بدست آورد ، عکس شایان ستایش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.  به عکس مراجعه کنید

یوزوندرا چاهال در حال حاضر در سیدنی به دور از نامزد خود است© اینستاگرام


یوزوندرا چاهال که برای تور هند در استرالیا عزیمت کرده بود ، به شبکه های اجتماعی رفته تا با نامزد خود ، Danaashree Verma ، چند امتیاز براونی بدست آورد. این دو نفر با پست های فوق العاده شایان ستایش خود در اینستاگرام شناخته می شوند ، طرفدارانشان بیش از همه به دنبال آنها هستند! چاهال اخیراً در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به سر می برد ، جایی که Royal Challengers Bangalore (RCB) در شرایط چشمگیر سقوط کرد و در Sun Elisers Hyderabad (SRH) در Eliminator شکست خورد. به غیر از هم اکنون ، چاهال عکسی ارسال کرد تا به Danaashree یادآوری کند که دلش برای او تنگ شده است. او عنوان آن را چنین عنوان کرد: “خانه و ماجراجویی من یک باره”.

اخبار

چاهال برای RCB در امارات در بهترین فرم قرار داشت. او از 15 بازی 21 ویکت را با اقتصاد 7.08 ثبت کرد. در شرایط وخیم ، او در حالی که بولینگ بازی می کرد معمولاً برگ برنده کاپیتان ویرات کهلی بود.

RCB با هفت پیروزی و هفت شکست مرحله لیگ را در مکان چهارم به پایان رساند.

تبلیغ شده

با توجه به پست های کریکت هند در شبکه های اجتماعی ، این تیم قبلاً به سیدنی رسیده است. این تور شامل ODI ها ، T20I ها و چهار مسابقه آزمون است. ODI ها از 27 نوامبر شروع می شوند ، و پس از آن مسابقات در تاریخ 29 نوامبر و 2 دسامبر آغاز می شود. T20I ها از 4 دسامبر شروع می شوند ، سپس در 6 دسامبر و 8 دسامبر شروع می شود. مسابقات آزمون از 17 دسامبر آغاز می شود.

چاهال بخشی از تیم های T20I و ODI است. ناخدا کوهلی تا اولین آزمون در کنار تیم خواهد بود و پس از آن از مرخصی پدرانه استفاده کرده است. در همین حال ، روهیت شارما ، که در ابتدا از این تور حذف شده بود ، به لباس تست راه یافته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله