یان چپل می گوید کاپیتانی Ajinkya Rahane “افسانه” را پیدا کرد


کاپیتان سابق استرالیا ، ایان چپل ، آژینکیا رهانه را “کاپیتانی افسانه” دانسته و انتظار دارد که “سبک تهاجمی” او برای تیم هند مناسب باشد و این شانس خود را در مقابل میزبان کمتری دیوید وارنر در اولین آزمون در آدلاید از 17 دسامبر دارد. کاپیتان هند ویرات کوهلی پس از اولین تست در یک تعطیلات پدرانه قرار خواهد گرفت و مسئولیت هدایت کشتی در سه بازی باقی مانده از مسابقات جام Border-Gavaskar بر عهده رهانه خواهد بود. Chappell در یک جلسه تعاملی مجازی “مکالمه های کریکت” به PTI گفت: “خوب ، من او را در یک آزمایش علیه استرالیا (در دارامسلا در مارس 2017) کاپیتان دیدم و کاپیتانی او را افسانه ای دیدم. او واقعاً یک کاپیتان تهاجمی بود.” توسط آشیس ری روزنامه نگار ارشد کرکت.

اخبار

در آن تست استرالیا که توجه وی را به خود جلب کرده بود ، چاپل ناگت های کاپیتانی رهانه را ذکر کرد.

“من چند جنبه از کاپیتانی او را به خاطر می آورم. آنچه برای من برجسته بود در اولین دوره استرالیا بود ، وارنر به خوبی پیش می رفت و از بولینگ های هندی بالا می آمد. او کولدیپ یداو (اولین بازیکن) را وارد کار کرد و وارنر را برکنار کرد.”

“دومین چیزی که من به یاد می آورم هند در تعقیب تعداد کم بود و آنها دو ویکت را از دست دادند. رهانه تازه وارد شد و به بولرهای استرالیا حمله کرد و 20 امتیاز عجیب به دست آورد (38 از 27 توپ). من این روش را دوست داشتم.”

“ببینید ، به عنوان یک کاپیتان ، شما همیشه دو انتخاب دارید – یکی مسیر تهاجمی و دیگری رویکرد محافظه کارانه. من اعتقاد داشتم که در روش تهاجمی کریکت تست یک الزام است و رهانه تهاجمی است.”

در حالی که چاپل هنوز معتقد است که استرالیا ممکن است در مسابقات آزمون اختلاف کمی داشته باشد اما عدم وجود یک برنده مسابقه مانند دیوید وارنر در آدلاید یک مزیت برای هند خواهد بود.

“همه چیزهایی که ممکن بود با افتتاح اشتباه پیش برود ، اشتباه است. وارنر بیرون است و جو برنز در تلاش است. آیا پوکوفسکی پس از یک ضربه مغزی دیگر ، فکر نمی کنم بازی از نظر اعتماد به نفس و امتیاز پزشکی خوب باشد چشم انداز.”

“من فکر می کنم استرالیایی ها با جو برنز و مارکوس هریس در ترکیب افتتاحیه شرکت می کنند. من فکر می کردم کامرون گرین در سیدنی بازی می کرد اما بعد از قرن او در بازی گرم کردن و چند ویکت که انتخاب کرد ، ممکن است وسوسه بازی شود او را در آدلاید ، “کاپیتان سابق آوسی آراسته مشاهده کرد.

چاپل همچنین گفت كه اگر میچل استارك به دلایل دلسوزانه از خانه خارج شود ، در دسترس نباشد ، در جیمز پتینسون یك سرعتی سریع وجود دارد كه جای او را می گیرد.

“اما نظم عالی بزرگترین نگرانی است. این فقط مربوط به حضور وارنر نیست بلکه نحوه امتیاز دهی وی به عنوان مخالف است. در غیاب او ، مسئولیت به عهده استیو اسمیت و مارنوس لابوشاگن خواهد بود ،” گفت

در حالی که او ترجیح می دهد هر روز یک کوهلی زیبا را بیش از اسمیت “ناشایست” تماشا کند ، اما احتیاط کرد که اگر هند قادر به کشف راهی برای برکناری او نباشد ، این امر برای بازدید کنندگان دردسر ساز خواهد شد.

بنابراین چگونه یک کاسه در برابر اسمیت قرار می گیرد؟

“شما باید با تغییر برنامه او (اسمیت) را برطرف کنید. اگر کوتاه بکشید ، او تمام روز عقب خواهد افتاد (و برای سرگرمی ضربه می زند). به نوعی ، باید او را مجبور کنید حتی با هزینه از چند دویدن. اما شما هنوز هم فرصتی برای بیرون کردن او خواهید داشت. “

اما چاپل قطعاً “تاکتیک نیل واگنر” را دوست ندارد که نیوزلند از فلفل زدن بازی batsman با پرتاب کننده استفاده می کند.

وی با ذکر مثال از اندی رابرتز گفت: “من معتقدم که از وسایل کوتاه مدت باید عاقلانه استفاده شود. این باید یک سلاح غافلگیر کننده باشد. کاری که نیوزلند انجام داد اتلاف انرژی بود. اگر یک دروازه بان را کاسه می کنید ، آن را حساب کنید.”

“اندی قبلاً انواع مختلفی از گول زدن را کاسه می داد و هر بار که با او روبرو می شدم ، مجبور بودم کاری در این باره انجام دهم.”

در تیم هند ، هیچ علامتی برای حدس زدن اینکه بیرون رفتن سریع کوهلی در آدلاید کلید اصلی استرالیا باشد ، وجود ندارد.

با این حال او اعتراف کرد که قد ایشانت شارما و جهش تند و تیز او که می تواند در پیست های استرالیا ایجاد کند ، هند از دست خواهد داد.

“من روز دیگر داشتم با راوی (شستری) نوشیدنی می خوردم و او به من گفت که احتمالاً (امش) یداو به عنوان پیسر سوم سر تکان می دهد.”

تبلیغ شده

در واقع او احساس می کند که هند با یک بازی شبانه روزی در آدلاید شروع می کند که در آن حرکت درز وجود دارد.

“هند دارای دو مسابقه هوشمند در جاسپریت بومرا و محمد شامی است. اگر از من سال کنید ، اگر تیم خفاش ابتدا 300 امتیاز کسب می کند ، شما در راه پیروزی در مسابقه آزمون در آدلاید هستید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله