گوتام گامبیر پس از پرونده مثبت COVID در خانه خود به انزوا می رود

گوتام گامبیر در انزوا از خود پس از پرونده مثبت COVID در خانه اش

گوتام گامبیر با هند قهرمان جام جهانی کریکت 2011 شد© توییتر


گوتام گامبیر ، بازکننده سابق هند ، به دلیل یک مورد مثبت ویروس کرونا در خانه اش ، به انزوای خود-تحمیل شده پرداخت. کاپیتان اسب شوالیه کلکته (KKR) هنوز منتظر نتیجه آزمایش خود است ، نماینده مجلس در توییتر اعلام کرد و هوادارانش آرزوهای خود را برای او و خانواده اش ارسال کردند. گامبیر در توییت خود نوشت: “به دلیل وجود پرونده ای در خانه ، من در انزوا به سر می بردم و منتظر نتیجه آزمایش COVID خود هستم. از همه بخواهید همه دستورالعمل ها را دنبال کنند و این کار را ساده انجام ندهند. در امان باشید!”

اخبار

امروز ، هند 47،638 مورد مبتلا به COVID-19 را گزارش داد که با 1124 مورد و 844 مورد تلفات ، تلفات کلی این کشور به 84.11 لک رسیده است. گامبیر در دهلی اقامت دارد. پایتخت ملی روز پنجشنبه بیش از 6000 مورد را طی 24 ساعت گزارش کرد.

همه گیر همه ملت را به بن بست خورده است. حتی لیگ برتر هند در حال انجام (IPL) 2020 به دلیل افزایش پرونده های فعال در هند به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) منتقل شد.

تبلیغ شده

تیم سابق گامبیر KKR در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و نتوانست از مرحله لیگ عبور کند.

گامبیر برنده جام جهانی کریکت در سال 2011 است و همچنین هند را در کسب عنوان قهرمانی جهان 20 سال 20 یاری کرد. وی به عنوان کاپیتان KKR ، آنها را به اولین جام IPL در سال 2012 و سپس دوباره در سال 2014 رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله