گزارش می گوید که KXIP احتمالاً به KL Rahul-Anil Kumble Combo برای سال 2021 پایبند خواهد بود ، گلن ماکسول آزاد می شود


پادشاهان XI پنجاب حتی پس از ششمی در لیگ برتر 2020 هند که بسیار مورد بحث است ، احتمالاً با کاپیتان و مربی تیم KL Rahul و Anil Kumble ادامه خواهد داد. یک منبع تیمی به PTI گفت که مالکان از راهول و کامبل می خواهند تیم را در نسخه 2021 که در کمتر از شش ماه برنامه ریزی شده است ، ببرند. راهول ، کاپیتان تیم اصلی این تیم در این فصل ، یک ستاره ستاره ای دیگر را با خفاش پشت سر گذاشت و 670 دوش را با میانگین 55.83 جمع کرد. این اولین فصل کامبل با حق رای دادن بود. KXIP که هرگز واحدی مستقر نداشته اند ، سرانجام گروه اصلی بازیکنانی را پیدا کرده اند که می توان تیمی را در اطراف آنها ساخت.

اخبار

این گروه شامل راهول ، مایانک آگروال ، نیکلاس پوران ، محمد شامی ، کریس گیل و جوانانی مانند راوی بیشنوی و آرشدیپ سینگ است.

این مدیریت می خواهد خلاsهای موجود در بخش مرتب سازی و بولینگ را که چند سالی است مورد بحث قرار گرفته است ، جبران کند.

“صاحبان آنها از کاپیتان و مربی خوشحال هستند. راهول با خفاش استثنایی بود و تیم در نیمه دوم بازگشت قابل توجهی را تجربه کرد. اگر در بازی اول این مسابقه کوتاه انجام نشود (مقابل DC) ، تیم باید در مرحله پلی آف بوده است

این منبع گفت: “نکته خوب این است که یک گروه اصلی شناسایی شده است. شکاف ها باید در مرتبه متوسط ​​متصل شوند ، جایی که تیم به یک ضربه گیر قدرت و همچنین یک بولر سریع کلاس جهانی برای حمایت از شامی نیاز دارد.”

KXIP پس از شش برد از هفت بازی اول خود ، پنج پیروزی پیاپی را کسب کرد تا خود را در رقابت برای حضور در مرحله پلی آف ببیند اما آخرین بازی خود در لیگ مقابل CSK را از دست داد تا از دور رقابت ها کنار رود. آخرین بار KXIP در مرحله پلی آف در سال 2014 بود.

ماکسول ، کوتلل احتمالاً آزاد خواهد شد: KXIP پول زیادی را برای افرادی مانند گلن ماکسول (10.75 کرور) و شلدون کوترل (8.5 کرور) پرداخت کرده بود ، اما هر دو کار زیادی برای نوشتن در خانه انجام ندادند ، به خصوص استرالیایی که 108 اجرا کرد 13 بازی در ساعت 15.42. تیم پس از اجازه دادن به ماکسول در فصل 2017 ، او را پس گرفته بود.

این منبع افزود: “عملکرد آنها بر اساس خطوط مورد انتظار نبوده و ادامه کار با آنها دشوار خواهد بود.”

تبلیغ شده

در جلسه بررسی تیم از آینده آنها فراخوانی می شود. در صورت برگزاري حراج ، بسياري از موارد نيز به ميزان حراج قبل از چاپ 2021 بستگي دارد.

اگر یک حراج بزرگ نباشد ، KXIP دوست دارد یک حراجی کوچک داشته باشد که در آن بتوانند بولینگ مرتبه متوسط ​​و مرگ خود را جامد کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله