کوری اندرسون دور رفت نیوزلند از کریکت بین المللی بازنشسته می شود تا برای مسابقات کریکت لیگ برتر در ایالات متحده بازی کند


کوری اندرسون ، همه کاره نیوزیلند که یکبار رکورددار سریعترین ODI صد بود ، که به دلیل مصدومیت رنج می برد ، در حرفه بین المللی خود وقت گذاشت و یک قرارداد سه ساله با لیگ کریکت لیگ برتر آمریکا (MLC) امضا کرد. این جوان 29 ساله که 13 تست ، 49 ODI و 31 T20I برای نیوزیلند بازی کرده است ، طی دو سال گذشته در هیچ یک از مشاغل Black Caps حضور نداشته است. در 93 بازی بین المللی در قالب ها ، او 2277 دویدن را با دو صدها و 10 قرن نیم به ثمر رساند. او همچنین 90 ویکت را برداشت. به نقل از “Cricbuzz” ، اندرسون ، که رکورددار سریعترین قرن ODI است با 36 گل توپ در برابر هند غربی در سال 2013 ، “افتخار بزرگی بوده است و من بسیار افتخار می کنم که نماینده نیوزیلند هستم” .

اخبار

صد توپ 36 گل او در برابر وست ایندیز در سال نو در سال 2014 ، سریعترین صد ODI برای یک سال بود قبل از اینکه AB de Villiers با یک گل 31 توپ در برابر همان مخالف ، رکوردشکنی کند. اندرسون ابراز تاسف کرد که نمی تواند تعداد بیشتری ملی پوش برای کشورش بازی کند.

“من دوست داشتم بیشتر به دست آورم و بازی کنم اما فقط همین است که در بعضی مواقع هست ، و فرصت های مختلفی پیش می آید و شما را به سمتی می کشاند که هرگز فکر نمی کنید این امکان وجود داشته باشد. بسیار سپاسگزار از هر کاری NZC برای من انجام داده است.”

اندرسون همچنین در IPL برای دهلی Daredevils ، Mumbai Indians و Royal Challengers Bangalore بازی کرد و همچنین بخشی از نایب قهرمانی نیوزیلند در جام جهانی 2015 بود. با این حال ، زندگی حرفه ای وی تحت تأثیر چندین آسیب ، از جمله شکستگی استرس ، آسیب دیدگی کشاله ران و مشکلات مزمن کمر قرار گرفت.

وی آخرین بار در نوامبر 2018 در T20I برای نیوزیلند بازی کرد.

“این یک تصمیم آسان نبوده است. من چندین سوال از خودم پرسیدم. اکنون می خواهم چه کار کنم یا می خواهم در دو سال آینده ، پنج سال ، 10 سال آینده به چه نتیجه برسم؟” او گفت.

“هر چه بزرگتر می شوید ، کمی بیشتر به زندگی نیز فکر می کنید. و بدیهی است که نامزد من ، ماری مارگارت ، که در آمریکا متولد و بزرگ شده است ، او نقش بزرگی در این کار داشت زیرا او برای من بسیار فداکاری کرده است. ..

تبلیغ شده

“بنابراین ، وقتی فرصتی پیش آمد ، ما فکر کردیم که زندگی در آمریکا بهترین چیز است ، نه تنها برای کریکت من ، بلکه این بهترین چیز برای هر دوی ما به طور کلی است.”

اندرسون اخیراً در ماه آگوست در لیگ برتر کارائیب برای باربری های باربادوس حضور پیدا کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله