کمپین های مارکوس راشفورد برای خواندن کودکان در انگلستان


مارکوس راشفورد ، ستاره منچستر یونایتد ، پس از آنکه دولت انگلیس را مجبور به تغذیه کودکان فقیرتر در تعطیلات مدرسه کرد ، روز سه شنبه کمپین جدیدی را برای تشویق کودکان به مطالعه آغاز کرد – این بار با برکت رسمی. مهاجم 23 ساله انگلیسی گفت: “من فقط از 17 سالگی شروع به خواندن کردم و این کاملاً دیدگاه و ذهنیت من را تغییر داد.” “فقط آرزو می كنم كاش به من فرصتی داده می شد كه واقعاً از كودكی با بیشتر مطالعه كنم ، اما كتاب ها هرگز چیزی نبودند كه بتوانیم از نظر خانواده به عنوان یك خانواده بودجه تهیه كنیم.

اخبار

راشفورد با ناشر Macmillan Books Childrens همکاری کرده است تا مجموعه ای از عناوین جوانان گرا را آغاز کند ، با شروع “شما یک قهرمان هستید” در ماه مه 2021.

مکمیلان گفت که هر فصل داستانی از زندگی خود راشفورد را بازگو می کند و موضوعاتی مانند ارزش آموزش ، درک فرهنگ و الگوهای زنانه را پوشش می دهد.

این فوتبالیست همچنین قصد دارد سال آینده یک باشگاه کتاب راه اندازی کند و عناوین موجود در لیست مکمیلان را به شما پیشنهاد دهد.

وی گفت: “زمان هایی وجود داشت که فرار از مطالعه واقعاً می توانست به من کمک کند. من این فرار را برای همه کودکان می خواهم. نه فقط کسانی که توانایی تهیه آن را دارند.”

در این ماه ، دولت نخست وزیر بوریس جانسون بار دیگر به مبارزات انتخاباتی راشفورد تن داد و قول داد در طول تعطیلات کریسمس مبتلا به ویروس کرونا به کودکان فقیر وعده های غذایی رایگان بدهد.

پس از یک چرخش قبلی برای تعطیلات تابستانی ، دولت مخالفت خود را برای تمدید این طرح در طول دوره جشن متوقف کرد ، و قول داد که آن را برای تعطیلات سال آینده برقرار کند.

دولت در مقابل دادن کوپن غذا برای خارج از موعد مقرر در برابر خانواده های فقیرتر مقاومت کرده بود و ترجیح می داد از طریق سیستم رفاهی گسترده تر خود حمایت کند.

اما مبارزات انتخاباتی راشفورد ، خصوصاً با فرا رسیدن کریسمس ، با بسیاری از افراد روبرو شد و دولت با تیترهای دائمی روبرو شد و آن را به بی مهری متهم کردند.

این بار هیچ مقاومت در برابر فشار سواد فوتبالیست وجود ندارد.

تبلیغ شده

سخنگوی رسمی جانسون به خبرنگاران گفت: “این خارق العاده است كه ماركوس راشفورد نوری بر قدرت كتاب درخشان است و ما از باشگاه كتاب او استقبال می كنیم كه به بچه های بیشتری اجازه می دهد از لذت كتاب استفاده كنند.

با این حال او نتوانست از کتاب دوران کودکی مورد علاقه نخست وزیر نام برد.

مباحث ذکر شده در این مقاله