کریکت استرالیا “همچنان متعهد به میزبانی IND در مقابل آزمون شبانه روزی AUS در آدلاید است


کریکت استرالیا (کالیفرنیا) روز سه شنبه تصریح کرد که با وجود افزایش ناگهانی موارد COVID-19 در استرالیای جنوبی ، همچنان میزبان آزمون شبانه روزی بین هند و استرالیا در آدلاید است. کالیفرنیا در بیانیه رسمی گفت: “CA همچنان به نظارت بر اوضاع در استرالیای جنوبی ادامه می دهد اما همچنان به میزبانی اولین آزمایش Vodafone علیه هند در Oval آدلاید ادامه می دهد.”

اخبار

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست روبرو شوند. اولین آزمایش این مجموعه قرار است از 17 دسامبر در آدلاید آغاز شود. اولین تست این مجموعه قرار است یک مسابقه شبانه روز باشد.

کریکت استرالیا همچنین توضیح داد که بازیکنان و کارکنان استرالیای غربی ، تاسمانی و کوئینزلند که بخشی از تیمهای ODI و T20I استرالیا هستند ، امروز به سیدنی سفر می کنند تا آمادگی خود را برای هر دو سری آغاز کنند.

این تصمیم پس از بازگشت بازیکنانی که از مرکز مارش شفیلد شیلد در استرالیای جنوبی پس از آخرین دور در معرض تغییر شرایط مرزی توسط دولتهای ایالتی فوق الذکر بودند ، گرفته شد.

مهاجمان آدلاید و بازیکنان مستقر در استرالیای جنوبی از سایر تیم های BBL امروز به یک پایگاه آموزشی در بندر کافس سفر می کنند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دولت تاسمانی محدودیت های مرزی بیشتری با استرالیای جنوبی اعلام کرد. لیگ باش بزرگ قرار است از روز پنجشنبه ، 10 دسامبر در هوبارت آغاز شود.

کریکت استرالیا همچنین تأیید کرد که هیچ یک از بازیکنان آدلاید برای سپر مارش شفیلد از “نقاط داغ” مشخص شده توسط مقامات بهداشت SA بازدید نکردند.

CA همچنین به همه بازیکنان دستور داده است که آزمایش COVID-19 را انجام دهند ، و تمام نتایج دریافتی منفی است.

نیک هاکلی ، مدیرعامل موقت کریکت استرالیا ، گفت که اقدامات امروز انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که برنامه تابستان با محدودیت های مرزی که اخیراً اعلام شده است به خطر نیفتد

تبلیغ شده

“CA طی 24 ساعت گذشته یک رویکرد فعالانه اتخاذ کرده و تعدادی از مردم را در سرتاسر کشور بسیج کرده است تا برنامه های داخلی و بین المللی مردان ما را تأیید کند. من می خواهم از بازیکنان و کارکنان برای درک آنها در مورد تغییر در آنها تشکر کنم برنامه سفر و تعهد آنها برای اطمینان از تابستان کریکت یک موفقیت بزرگ است “.

“CA به نظارت بر اوضاع در استرالیای جنوبی و محدودیت های مرزی ناشی از آن در سراسر کشور ادامه خواهد داد. مثل همیشه ، ما در رسیدگی به چالش های ارائه شده توسط همه گیر چابک خواهیم ماند و با اطمینان بیشتر از هر زمان دیگری میزبان یک تابستان امن و موفق خواهیم بود. فرمت ها “، اضافه شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله