کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan، برای اخراج دیوید وارنر، شکار غواصی خیره کننده ای می گیرد. تماشا کردن

این یک ضربه زدن درخشان توسط دهلی کپیتالز مقابل پنجاب کینگز در یک بازی IPL 2023 در دارمسالا در روز چهارشنبه بود. بازیکن درجه یک، Rilee Rossouw، موجو خود را پیدا کرد تا اولین IPL پنجاه خود را به هم بزند. دهلی کپیتالز که قبلاً از مسابقه پلی آف خارج شده بود، شروعی عالی داشت و پریتوی شاو در بازگشت خود پس از نزدیک به یک ماه، امتیاز 54 را شکست. شاو که آخرین حضور خود را در IPL این فصل در برابر نایت رایدرهای کلکته در 20 آوریل انجام داد، به فرم بازگشت و 50 توپ 35 توپ را ارسال کرد که اولین بار در 13 اینینگ IPL بود.

شاو در مسیر ضربه 38 توپی خود (7×4، 1×6) از رابادا ضربات بدن خود را مهار کرد و به همراه کاپیتانش دیوید وارنر (46 از 31b؛ 5×4، 2×6) بهترین شروع فصل خود را داشتند. وارنر زمانی که داوان او را به طرز فوق‌العاده‌ای از سم کوران گرفتار کرد، رفت. در برابر یک توپ کندتر، وارنر با لبه بالایی برخورد کرد زیرا داوان از روی پوشش می‌دوید و شیرجه می‌زد تا یک شکار خیره‌کننده بگیرد.

این دو یک جایگاه افتتاحیه 94 دونی را گرد هم آوردند که بالاترین سطح آنها در این فصل بود قبل از اینکه Rossouw با اولین IPL پنجاه خود که با 25 توپ بیرون آمد، مسئولیت مراحل را بر عهده گرفت.

روسوو زمانی که هم تیمی آفریقای جنوبی خود را با یک 6 درازمدت به مدار زمین فرستاد.

او آن را با یک مرز و سپس یک پیک آپ عالی شش روی پای مربعی عمیق دنبال کرد، زیرا از آنجا به بعد هیچ نگاهی به آفریقای جنوبی وجود نداشت.

رابادا از سه اور خود 36 گل دریافت کرد، در حالی که سام کوران 2/36 را گرفت.

از یک آرام 6 بدون باخت در دو اور، دی سی بدون از دست دادن یک ویکت در پاورپلی به 61 رسید و وارنر و شاو بالاترین شراکت افتتاحیه خود را در این فصل پس از انتخاب PBKS به کاسه انجام دادند.

این دومین موردی بود که دی سی در این فصل ویکتی را در پاورپلی از دست نداد.

دی سی زمانی شروع شد که وارنر قبل از بازی با رابادا، کوران را برای مرزهای پشت سر هم شکست داد.

شاو قبل از اینکه وارنر با دو شش در سه توپ در یک 17 ران اوور به مصاف پیسر آفریقای جنوبی برود، رابادا را به یک مرز کشید.

در حالی که وارنر و شاو در مقابل بولرهای پنجاب قرار گرفتند، آن‌ها به 50 نفر رسیدند.

هیچ چیز به نفع PBKS در روز چهارشنبه انجام نشد، راهول چهار یک نفر را کنار گذاشت تا به وارنر در 39 مهلت دهد. استرالیا با یک شکار دیدنی توسط Shikhar Dhawan به پایان رسید، اما در آن زمان DC در مجموع بیش از 200 نفر بود.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله