ژوزه مورینیو در مورد افت منچستر یونایتد به لیگ اروپا سtionsال می کند


ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام می گوید که باشگاه سابق منچستر یونایتد در لیست علاقه مندان به قهرمانی در لیگ اروپا قرار خواهد گرفت ، اما نحوه قرار گرفتن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را زیر سوال برد. یونایتد پس از شکست 3-2 در RB لایپزیگ در آخرین بازی گروه خود در لیگ قهرمانان در روز سه شنبه ، در 32 مرحله گذشته وارد رقابت های رده دوم اروپا خواهد شد. یونایتد در سال 2017 با هدایت مورینیو قهرمان لیگ اروپا شد ، که در تصمیم روز پنجشنبه گروه J به دنبال هدایت باشگاه فعلی اسپرز به بالای جدول رده بندی است.

اخبار

پرتغالی گفت: “تیم هایی که افت می کنند همیشه تیم های قدرتمندی هستند ، تیم هایی که به طور معمول در آن سطح از رقابت های لیگ اروپا قرار ندارند.”

“منچستر یونایتد یکی از تیم های برتر است. این گروه بسیار سخت بود ، PSG (پاری سن ژرمن) ​​، منچستر و لایپزیگ ، بسیار سخت. همه ما می دانستیم که برای هیچ یک از آنها آسان نخواهد بود و همه ما می دانستیم از آن گروه ، یک تیم برتر به لیگ اروپا سقوط می کند. “

رئال مادرید و آژاکس ، قهرمانان سابق اروپا نیز در معرض خطر سقوط به مرحله حذفی لیگ اروپا قرار دارند.

مورینیو اذعان کرد که کیفیت مسابقات با ورود تیم های لیگ قهرمانان پس از کریسمس افزایش یافته است ، اما تمامیت ورزشی آن را زیر سوال برد.

وی گفت: “بدون شک کیفیت بهبود می یابد ، شدت آن بهبود می یابد و این یک چیز خوب برای رقابت است.”

“اما از نظر ورزش این است که فکر می کنم این انصاف نیست که تیمی که در یک رقابت موفق نمی شود به یک دیگر سقوط کند.”

اسپرز که قبلاً به 32 بازی پایانی راه یافته است ، با پیروزی در گروه خود با پیروزی مقابل آنتورپ در روز پنجشنبه ، مشتاقانه مایل است از احتمال دیدار با تیم های قدرتمندتر در اولین مرحله حذفی جلوگیری کند.

تیم مورینیو در بلژیک در بازی معکوس مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما او خیال می کند کار را در شمال لندن به پایان برساند.

تبلیغ شده

وی گفت: “ما در پنج مسابقه اول کار خود را برای صعود انجام دادیم و اکنون در یک بازی در خانه ، با 2 هزار هوادار پشت سر خود ، این فرصت را داریم که یک بازی انجام دهیم تا برای پیروزی در گروه تلاش کنیم.”

“آیا این اساسی است؟ من فکر نمی کنم این باشد. من فکر نمی کنم که ما باید از بازی با هر تیمی در مرحله بعدی بترسیم ، اما البته به طور معمول تیم های برنده گروه ها بهترین تیم ها هستند ، بنابراین اگر می توانید اجتناب کنید آنها در قرعه کشی بعدی فکر می کنم این یک مزیت باشد. “

مباحث ذکر شده در این مقاله