چگونه Suryakumar Yadav آسمان شد؟ ستاره هند ارتباط گوتام گامبیر را فاش می کند

Suryakumar Yadav در اقدامی برای سرخپوستان بمبئی در IPL 2023© BCCI

ستاره تیم کریکت هند، Suryakumar Yadav برای بسیاری از طرفداران با نام مستعار خود “SKY” شناخته می شود و در میان انجمن های کریکت بسیار رایج شده است. با این حال، داستان جذابی در پشت این نام مستعار وجود دارد و ارتباط مستقیمی با کاپیتان سابق لیگ برتر هند (IPL) گوتام گامبیر دارد. سوریاکومار فاش کرد که نام مستعار او توسط گامبیر در دوران حضورش در کلکته نایت رایدرز داده شده بود و بازکننده کهنه کار تصمیم گرفت نام او را کوتاه کند تا تماس را آسان‌تر کند.

“این (نام) در سال 2014/15 زمانی که من برای KKR بازی می کردم آمد. در آن زمان گاوتی بای (گاوتام گامبیر) این نام را به این دلیل گذاشت که سوریاکومار یاداو، به گفته او برای همه طولانی‌تر از آن بود که تماس بگیرند، بنابراین SKY از آنجا آمد.

شورای بین المللی کریکت (ICC) گلدان جوایز مسابقات قهرمانی جهان 2021-23 را اعلام کرد.

طبق یک بیانیه رسمی، 9 تیم مبلغ هنگفتی معادل 31.4 کرور روپیه به اشتراک خواهند گذاشت که مشابه چرخه قبلی (2019-2021) است. هند از 7 ژوئن در فینال WTC در لردز در لندن به مصاف استرالیا خواهد رفت. برندگان فینال WTC یک جایزه عظیم 13.22 کرور (تقریباً) به خانه خواهند برد در حالی که نفرات دوم 6.61 کرور روپیه به جیب خواهند زد. (تقریبا).

“هیچ تغییری در مبلغ جوایز مسابقات وجود ندارد، که مانند نسخه افتتاحیه مسابقات قهرمانی (2019-21) با مجموع کیف پول 3.8 میلیون دلار (تقریباً 13.22 کرور روپیه) باقی می ماند. نیوزلند کین ویلیامسون جایزه دریافت کرد. با 1.6 میلیون دلار (تقریباً 6.61 کرور روپیه) در ساوتهمپتون در سال 2021، پس از آن که آنها در فینال شش روزه WTC با بارش باران به پیروزی رسیدند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله