چگونه جاسپریت بومرا هاردیک پاندیا را با یک کلمه توصیف می کند. تماشا کردن

Jasprit Bumrahs شرح یک کلمه ای Hardik Pandya.  تماشا کردن

هاردیک پاندیا با لباس های فانتزی و با حمایت گیتار از گفته های جاسپریت بومرا نشان داده شد.© توییتر


هاردیک پاندیا همه کاره هندی توسط طرفداران با استفاده از چندین صفت جالب توصیف شده است که یا با شخصیت وی یا سبک بازی او مطابقت دارد. با این حال ، به ندرت همه کاره را “پر زرق و برق” توصیف کرده اند ، این مورد زمانی بود که از یاسپریت بومرا ، هم تیمی وی از سرخپوستان بمبئی خواسته شد توصیف یک کلمه ای برای هاردیک ارائه دهد. بومرا با خنده در ویدئویی که توسط دستگیره توییتر بمبئی هند (MI) منتشر شد ، گفت: “پر زرق و برق. شما به او می گویید که من پر زرق و برق گفتم.”

اخبار

سپس هاردیک به او نشان داده شد که همه لباسهای شیک پوشیده بود ، در حالی که گیتاری در دست داشت و از ارزیابی سریع توپچی پشتیبانی می کرد. همه جانبه در ابتدا در فیلم از سرمربی Mahela Jayawardene ، مدیر عملیات Cricket Zaheer Khan و مربی بولینگ Shane Bond تعارف زیادی کرد.

در حالی که جیاوردنه او را به عنوان “شخصیت” توصیف كرد ، ظاهر با استفاده از اصطلاح “انرژی” آن را دنبال كرد. باند در صف بعدی بود و قبل از اظهارات بومرا ، از همه کاره ها به عنوان “افسانه” استقبال کرد. این ویدئو با آدیتیا تار ، بتسمن که هاردیک را “راک استار” صدا می کند ، به پایان می رسد ، حتی کریکت ساز در حالی که آواز می خواند ، گیتار می زند.

تبلیغ شده

در ادامه تور خارج از استرالیا ، Bumrah و Hardik در عمل مشاهده خواهند شد. این دو بازیکن از نظر انرژی و مثبت بسیار بالا خواهند بود ، زیرا بخشی از تیم MI هستند که در لیگ برتر هند (IPL) 2020 پیروز شدند.

تور استرالیا با یک سری سه مسابقه ODI آغاز می شود. مسابقات ODI به همان تعداد درگیری T20I پیگیری خواهد شد. این تور با یک سری تست چهار مسابقه ای به پایان می رسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله